Como dizer "cavalo (calça)" em inglês

anita 13
Hi, guys! Check out what a student has asked me: "Teacher, how can I say 'cavalo da calça' in English"? I can't find it anywhere :-( I've found "crotch" but I understand it means something else. Can anybody help me?
Thank you so!

Anúncio Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu nível de inglês. Perder o medo de se comunicar é o primeiro passo para a fluência. Cadastre-se na Cambly e experimente o método sem compromisso.

Iniciar Conversação
4 respostas
Crotch of the pants

Here are some examples:

In such positions the crotch of the pants "ride-up" to the crotch of the wearer so that the pants feel tight and uncomfortable to the wearer.

If you're making long pants, line up the crotch of the pants with the crotch of the pattern piece.

Construct the crotch of the pants by drawing a curve from the outside edge of the line that is based on the thigh measurement to the edge of the waist.

A pant's "rise" refers to the measurement between the crotch of the pants and its top.
anita 13
Wow, jmsilv! Thanks for the lesson! It was very nice of you :D
Welcome and thanks for helping me put another entry in my dictionary.
anita 13
Hey, Jmsilv. Is it ok to say "living and learning"??? If so, that's so true for us, English lovers :-)
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!