Como dizer "Eu não me conformo" em inglês

Avatar do usuário vitor boldrin 545 5
Ex:

Eu nunca vou me conformar com a derrota por 7 a 1 do Brasil na copa do mundo.
Eu já me conformei com isso que aconteceu.
Ela não se conforma com o divorcio que seu marido pediu.
Nunca se conforme com pouco.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Tim Barrett 1130 1 5 29
Hello, guys! All the suggestions are good, but let me add one that is a little more idiomatic...

I'll never get over Brazil's historic loss to Germany, 7 to 1, in the World Cup!
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Marcelo Pias 640 1 2 14
I'm not an expert but I can give you a helping hand:

Não me conformo com... (tal e tal)
I will not resign myself to the idea that (such and such)

I will never resign myself to the idea that Brazil have been defeated 7x1 in World cup.

I'm not sure about the other ones. That's it! :D
Avatar do usuário Juliana Rios 19140 23 99 394
Complementando a opção do Marcelo:

Conformar-se com algo = To come to terms with something / To come to accept something / To (learn to) accept something / etc.

Exemplos:

"Damp-eyed disbelief as Brazilian fans come to terms with 7-1 defeat." (The Independent)

"She can't come to terms with / accept her husband's filing for divorce".

"I've come to accept what happened."

No sentido de "contentar-se com algo abaixo do esperado", "conformar-se" é comumente traduzido como "to settle for", como é o caso da sua última frase.

"Never settle for second best".

"Don't settle for less than you deserve".
Avatar do usuário Telma Regina 22845 9 58 574
Come to terms with something

I will never come to terms with Brazil's 7-1 defeat to Germany in the World Cup.

Eu já me conformei com isso que aconteceu.
I already came to terms with what happened.

Ela não se conforma com o divorcio que seu marido pediu.
She doesn't come to terms with her husband's request for divorce.

But in this context:
Nunca se conforme com pouco.
Never settle for less than you deserve.

Imagem

http://idioms.thefreedictionary.com/come+to+terms+with
http://www.theguardian.com/football/blo ... rt-history
Avatar do usuário PPAULO 44495 6 34 784
-I just can´t believe that Brazil have lost by 7 to 1 to Germany!
-I can´t stomach this beating, Germany trashed us 7 to 1! It´s unfathomable to me!
-I can´t believe Brazil threw in on the towel, and conceded Germany squad 7 to 1 goals!
-I just can´t help it hating it, seeing Brazil losing, throwing in the towel like this!
I am shell-shocked with such humiliating score, this Germany 7 X 1 Brazil beating/trashing, the idea of it it´s just unthinkable.
Some little corrections here:

-I can´t stomach this beating, Germany trashed us 7 to 1! It´s unfathomable to me!, should read "I can´t stomach this beating, Germany thrashed us 7 to 1! It´s unfathomable to me!

and instead of
I am shell-shocked with such humiliating score, this Germany 7 X 1 Brazil beating/trashing, the idea of it it´s just unthinkable., it should read I am shell-shocked with such humiliating score, this Germany 7 X 1 Brazil beating/thrashing, the idea of it it´s just unthinkable.

Thanks the Expert that spotted such mistakes that slipped through, and for having sent in the corrected words. ;)
Avatar do usuário Tim Barrett 1130 1 5 29
By the way, that's what the quarterback Tom Brady said after his team's loss to the Jets:
http://www.cbssports.com/mcc/blogs/entr ... 8/31344621
MENSAGEM PATROCINADA Leia o e-book Aprendendo Idiomas por Conta Própria e conheça as técnicas utilizadas pelos Experts para aprender idiomas. Com ele você vai aprender a aprender inglês!

Baixar uma Amostra Grátis!
Good one, Tim! I would give you a vote, had I not spent my three-vote share for the day.