Como dizer "Eu pensei que você aprendia na escola" em inglês

Como eu posso dizer "Eu pensei que você aprendia na escola" assumindo que estou no present falando com ela?

- I thought you learned it at school (acredito que não é certo porque não tem um tempo especificado)
- I have thought you learned it at school
- I think you learned it at school

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
3 respostas
Thomas 7 60 288
Also...

Aren't they teaching you anything at school?
Aren't you learning anything at school?
Mas como posso falar "voce aprendia"?

"I thought you learned it at school"
"Eu pensei que você aprendeu na escola" ou "Eu pensei que você aprendia na escola"?

Como resolver isso?
PPAULO 6 47 1.1k
I thought they taught this at the school (a subject, Mathematics, Physics etc).
I thought you were taught these things at the school.
I thought they taught Mathematics to you at the school. (you have just said that two plus two equals/make five.)

I thought you learned it at the school.
It sounds like the kid comes back with something new, Japanese hieroglyphs or some coded message, etc. Or the little kid use a swear word, and the parents look at each other and one of them says "I thought you learned it at the school, baby, but please don´t say that, it´s not a nice thing to say!"
That is, "eu acho que você aprendeu isso na escola..."

Anyway, it´s my educated guess here (about the sentence in Italics). Just from my experience, so it´s an empirical comment of sorts.
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!