Como dizer "não tenho palavras pra descrever" em inglês

Como dizer "Não tenho palavras para descrever esse sentimento" muito obrigada, desde já! Vocês são demais!

Anúncio Descubra seu nível de inglês em 15 minutos! - Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu inglês.

Começar agora!
6 respostas
I have no words to describe this feeling.
PPAULO 6 47 1.1k
I can´t find words to describe/express my feelings. Thanks to you all, you are amazing.

Words can´t describe it how I feel, thanks you are the best ones. (you rocks! colloquially.)

There are no word to describe it how I feel, you all are a wonderful people/a great group etc.

=====
Notice, these are just guesses of mine. Not a definite answer yet.
My suggestion:
I'm wordless, I cannot describe how I feel right now. You're all so amazing! Thank you very much!
I have no words to say how I'm feling now, it's indescribable. You're great! Thank you so much!
PPAULO 6 47 1.1k
I´m speechless would be my fave, instead of wordless. But then, it´s me!
I think you are right, speechless is really better because it seems a good surprise.
Thank you, Paulo.
Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
PPAULO 6 47 1.1k
Oh, it was nothing! I learn much more from you than the other way (around). :D
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!