Como dizer "Reformatório" em inglês

Ravenna 3
Oi pessoal, meu recorde... 3 perguntas em um único dia :geek:

Reformatório em Inglês (aquele centro de detenção para jovens) pode ser dito como Reformatory ou é melhor dizer "Youth Detention Center" (que me parece meio formal)?
Existe outros termos mais 'informais' e comuns no inglês para se referir a um reformatório? Estou lendo um artigo na wikipedia, mais gostaria de saber de quem tem mais 'vocabulário' que eu.
Att, Rav.

Anúncio Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu nível de inglês. Perder o medo de se comunicar é o primeiro passo para a fluência. Cadastre-se na Cambly e experimente o método sem compromisso.

Iniciar Conversação
5 respostas
Donay Mendonça 22 102 1.5k
Ravenna,

Pelo que vi, nem "reformatory" nem "reform school" são mais adequados hoje em dia. Pela wikipedia, sugere-se:

Today, no state openly or officially refers to its juvenile correctional institutions as "reform schools", although such institutions still exist.

Boa sorte!
Ravenna 3
Valeu mais uma vez Donay!
Gabi 1 1 15
You can also use 'reform school', which is a specific term for a penal institution for young people
Gabi 1 1 15
sorry...you guys posted faster than me! ops! can't rubber it off anymore
Thomas 7 60 288
Also...

juvenile hall (Typically, this is for youths under the age of 18.)
juvenile camp (It functions like "the hall" but it is in a country setting.)

At camps and halls, there are high school classes, sports, etc. Not all sent there are delinquents. Some may have non-criminal problems and simply need a safe place to stay for a while.

A "foster home" is not facility but rather a private home that accepts minors from a few weeks to several years. The idea is to give the minor as natural a home as possible.

The "Youth Authority" is like a prison, but it is for young offenders (usually from 18 to 25). In theory, it keeps young, non-violent offenders in a safer environment than a prison while still protecting the community.

The names of these facilities and practices vary from state to state.
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!