Como são as notas (avaliações) escolares em inglês

Avatar do usuário vitor boldrin 530 5
Todo mundo sabe que notas escolar é school grades,mas minha pergunta é como é o sistema de classificação,quando eu estudava as notas eram A,A menos,B,B mais,B menos,C,C mais,C menos,D,D mais,D menos,E,E mais,E menos.Depois mudou é passou a ser por numeração de 0 a 10, parece que no EUA a pior nota é F,será que ele é de fail?
Gostaria de saber como é o sistema de notas escolares em inglês?
Devo usar to get ,to take ou to earn para tirar,receber,ganhar uma nota?

Ex:

Na minha prova de inglês eu tirei um A.
Ela ganhou um 8,5 na prova de português.
No meu trabalho de geografia eu recebi um C +.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Henry Cunha 9960 2 17 177
Vitor, in general, if we're talking about secondary school, a North-American scheme would be similar to the ones you describe. It would probably be of the type A-B-C-D and F for "fail". Number systems 0-10 or 0-100 often get translated into equivalent letter grades. You sentences could be translated as

I got/received an A in my English exam/test.
He earned 8.5 in his Portuguese test.
I made a C+ in my geography project.

Get, receive, earn, make are all acceptable terms. But not "take."
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário PPAULO 38675 6 32 676
Basically

A -> 93-100
B -> 85-92
C -> 77-84
D -> 70-76
E/F -> 0-69

http://en.wikipedia.org/wiki/Grading_(education)
Chromatic variants ("+" and " − ") are used. In most 100-point grading systems, the letter grade without variants is centered around a value ending in five. The "plus" variant is then assigned the values near the nine digit and the "minus" variant is assigned the values near zero. Any decimal values are usually rounded. Thus, a score of 80 to 82 is a B−, a score 83 to 87 is a B and a score of 87 to 89 is a B+. The four-point GPA scale, the letter grade without variants is assigned to the integer. The "plus" and "minus" variants are then assigned to .3 above the integer and .3 below the integer, respectively. Thus, a B is equal to 3.0, a B+ is equal to 3.3, and a B− is equal to 2.7.[39]

The A range is often treated as a special case. In most American schools, a 4.00 is regarded as perfect and the highest GPA one can achieve. Thus, an A, being the prime grade, achieves the mark of a 4.00; for the A+ mark, most schools still assign a value of 4.00, equivalent to the A mark, to prevent deviation from the standard 4.00 GPA system. However, the A+ mark, then, becomes a mark of distinction that has no impact on the student's GPA. A few schools, however, do assign grade values of 4.33 or 4.30; but the scale is still called "4.0", because grading scales (or "quality indices") take their numerical names from the highest whole number.

http://en.wikipedia.org/wiki/Academic_g ... ted_States