Correção de "If I went to San Francisco..." [en>en]

Avatar do usuário Mr. Jolimar 45 1
hey folks, I must to do a homework about where I'd go if I went to San Francisco. I did as it's bellow.
Olá pessoal, preciso fazer um dever de casa sobre onde eu iria se eu fosse a San Francisco. Eu fiz como está abaixo.

Se tiver algum erro, me corriga por favor.

If I went to San Francisco, I would visit Golden Gate Bridge, the famous Red Bridge, many movies has been written in this bridge I’m talking about. This bridge is like a scenario, sailing across it, you pay a toll and walking some miles and you arrive in Sausalito. Maybe I would go to Downtown, as every American city, Downtown has many buildings, stores, and people on the street.

Se eu fosse a San Francisco, eu visitaria a ponte Golden Gate, a famosa ponte vermelha, nessa ponte que estou falando, muitos filmes foram gravados. Essa ponte é como um cenário, atravessando ela, você paga um pedágio e caminha algumas milhas e chega em Sausalito. Talvez eu iria a Downtown, como toda cidade americana, Downtown tem muitos prédios, lojas e pessoas na rua.

Thanks in advance
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
If I went to San Francisco, I would visit the Golden Gate Bridge, the famous red one. In fact, in the bridge I am talking about many movies has been already recorded. It is like a scenery; crossing it, you pay a toll and, some miles’ walk away, you reach Sausalito. I would go maybe to Downtown, which, as every American city, has many buildings, stores and people walking along the streets.

Penso que assim seria bom, mas se alguém quiser melhorar, melhor.

:D
Avatar do usuário Donay Mendonça 49025 21 73 1137
Hi folks,

I believe that Andy´s been able to make the text ideal.

Best wishes!
On second thoughts,I could be like that also:

If I went to San Francisco I would visit the Golden Gate Bridge,the famous Red Bridge,Many movies have been written on this bridge I´m talking about.This bridge is like a scenery,when walking across it you have to pay a fee and then after walking a few miles you get to Sausalito.Maybe I´d go and visit Downtown which, like all American cities, has many buildings,stores and people in the streets.

All the best!
Hello,

I confused the verbs:

"Many movies have been shot".(Muitos filmes foram gravados.)
Avatar do usuário Mr. Jolimar 45 1
Vlw pessoal, me ajudaram muito.