Correção de parágrafo "Meus planos para o futuro"

Olá, recentemente tive de elaborar um texto mas nunca tinha escrito algo tão grande como um parágrafo (pelo menos para mim) em inglês, portanto acho que o que fiz pode estar muito "aportugueisado" já que para elaborar o memso eu meio que pensei em português e escrevi em inglês... Gostaria que corrigissem para eu aprender com meus erros e ver no que posso, e devo, prestar mais atenção. Lembrem-se não tenho prática nenhuma em escrever em inglês.

I plan to build my carrer work at this company but I never worked before.
I'm coursing the high school and technician course together when I to conclude I plan to go to university but I want to be working at a company before this. With time I want to be promoted according my experience obtained. After me formed I want start my graduate degree but on final stage of my study I plan to be in a fixed job for feel myself confortable financially.

Obs: Para não se sentirem confusos a proposta inicial era de elaborar um parágrafo no qual eu deveria relatar meus planos para o futuro à um entrevistador (para um possível emprego)

Grato.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário PPAULO 39205 6 32 684
Altought I have never worked before, I plan to build my career work at this company.
I'm in high school and taking a technician course as well.
When finish them, I plan to go to university and I want to be working at this company before that.
I am certain that after having working experience here, I will achieve promotions and it will be a win-win situation to both of us.
After my graduation, I hope it helps me with my job and with climbing the corporate ladder, wich is my ambition in the future.
I also believe/hope that after my graduating or in the last phases of it, I will be already in the job market and financially comfortable.

It´s a kickoff here, I am sure it can be improved. Let´s wait refinements of this version.
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Sugestões de correção dentro do que a forma e o contexto permitem:

I plan to build my career at this company but I never worked before.
I'm in high school and also in a technical course. When I finish, I plan to go to university but I want to be working at a company before this. With time I want to be promoted according to the experience I obtained. After I graduate, I want to start my graduate degree but on final stage of my study I plan to be in a fixed job so that I can be comfortable financially.