Correção de texto: All I have left is this photo

draylson 15
All I have left is this photo

Today I found a photo of my school friends and me. Then, I realize how far each other we have been becoming since there. Actually, I haven't seen them more. All I have left is this photo. It's sad.
Cambly Brasil - Mensagem Patrocinada Descubra seu nível de inglês em 15 minutos! - Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu inglês.

Começar agora!
5 respostas
Ordenar por: Data
Donay Mendonça 63020 22 99 1528
Sugestões:
Today I found a photo of my school friends and me. Then, I realized we really have gone our separate ways, which means I haven't seen them any more. All I have left is this photo. It's sad.
draylson 15
I realized we really have gone our separate ways
Ah! Ok! I got it!

Thanks! :-)
Rakell Grubert Pere 3405 3 6 66
Today I found a photo of my school friends and me. Then, I realized how apart we have been since then. Actually, I haven't seen them for all this time. All I have left is this photo. It's so sad!!

Essa é a minha sugestão, porém, não tenho total segurança para afirmar que está 100% correta.
Meu conhecimento da língua ainda é bem limitado, cometo muitos erros ainda, mas tenho aprendido bastante aqui nesse fórum. :)
gian2hard 2310 1 7 51
draylson escreveu:All I have left is this photo

Today I found a photo of my school friends and me. Then, I realize how far each other we have been becoming since there. Actually, I haven't seen them more. All I have left is this photo. It's sad.
alternatively !

Today I came across this photo of my school friends and I. I realized I haven't seen them in a long time, neither have we been in touch. It's sad all I've left is this photo. :cry:
draylson 15
Thanks Rakell and gian2hard! :-)
Curso English Experts Há quanto tempo você estuda inglês? Já passou por sua cabeça que você pode estar estudando de uma forma que dá pouco ou quase nenhum resultado? Que tal fazer um intensivo de inglês de 180 dias e recuperar o tempo perdido?

Clique aqui para conhecer o curso!