Correção de Texto: Auxetic materials

Observação: Olá, eu vou tentar pela segunda vez solicitar a correção porque eu esqueci de mencionar uma coisa. Embora existam elementos tecnicos no meu texto, eu queria a correção das outras coisas. Eu vou saber filtrar e ponderar as sugestões que forem feitas pra mim, se eu perceber alguma incompatibilidade com a minha pesquisa. Eu só queria uma avaliação geral do texto, por favor.

Auxetic materials are a new class of metamaterials whose main
Characteristic is to possess a negative Poisson ratio. Traditional
Materials, when subjected to axial compression or traction, tend to have a
Variation of dimensions (axial and tranverse) opposite each other.
Diamectrically opposed to this behavior, an auxetic material has its cross
Section increased when it undergoes traction and diminished when it
Undergoes compression, contrary to our intuition. This property creates
Unique opportunities for the application of these materials, as in
Medicine, for the clearing of blood vessels, as in sports, spreading
Tensions and reducing the impact, and the sports safety, allowing equipment
With a greater absorption of energy. In the field of civil engineering, the
Application of these materials is still very incipient but possibly
Promising. This work, therefore, besides the general characterization of
Auxetic behavior, listing its maing properties and formalizing its
Definition, will describe some potential applications for civil engineering
And architecture, such as the relative advantage of energy absorption and
The application in coverage structures.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Some suggestions and an improvement of the textual layout in order to make the context easier to understand:

Auxetic materials are a new class of metamaterials whose main characteristic is to possess a negative Poisson ratio. Traditional materials, when subjected to axial compression or traction, tend to have a dimensional variation (axial and tranverse) opposite to each other.
Diamectrically opposed to this behavior, an auxetic material has its cross-section increased when it undergoes traction and diminished when it
Undergoes compression, contrary to our intuition. This property creates unique opportunities for the application of these materials, for example:

- usage in medicine, for the clearing of blood vessels
- usage in sports, spreading tensions and reducing the impact
- usage in sports safety, allowing equipment with a greater absorption of energy.

The application of these materials is still very incipient but possibly promising In the field of civil engineering. Therefore, this work, along with the general characterization of auxetic behavior, the listing of its main properties and formalizing definition, will assist in describing some potential applications in civil engineering and architecture, such as, the relative advantage of energy absorption and its application in coverage structures.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Ricardo F. Bernardi 9230 15 171
Sorry for delay, my friend.
I've tried my best.

Auxetic materials are a new class of metamaterials whose main characteristic is to possess a negative Poisson’s ratio. Traditional materials, when subjected to axial compression or traction, tend to have a variation of dimensions (axial and transverse) opposite to each other.

Diametrically opposed to this behavior, an auxetic material has its cross section increased when it undergoes traction and diminished when it undergoes compression, contrary to our intuition.

This property creates unique opportunities for the application of these materials, as in Medicine, for the clearing of blood vessels; as in sports, spreading tensions and reducing the impact; and as in the sports safety, allowing equipment with a greater absorption of energy.

In the field of civil engineering, the application of these materials is still very incipient, but possibly promising.

Despite the general characterization of the auxetic behavior, listing its main properties and formalizing its definition, this work will describe some potential applications for civil engineering and architecture, such as the relative advantage of energy absorption and the application in coverage structures.

I hope I've helped.

So long,

Ricardo.