Correção de texto em inglês: My life...

Good afternoon guys!
I have a school work: Life's book...
And i need your help... Somebody can correct this parts i already wrote?

Tanks :D :D

Aii:

Me? Difficult to describe. But,anyway,pleasure,my name is Érica . I’m 15 years old,Campineira,very boring,and with many dreams. Or better,no dreams,projects. Projects a curt and long time. Here you gonna know a little bit about my life. I’m anxious to see the final result,and find out If I have the capacity to make a synthesis of all that I already lived. Let’s go! :D

All started in September 13th 1972,when was borning Clarice ,more known as my mom. A little bit later,in July 13th 1978 my story would start. Was borning Eric , and the destiny was traced.

Em portugues:

Eu? Dificil me descrever. Mas de qualquer forma,muito prazer,meu nome é Erica . Tenho 15 anos, Campineira,chata pra caramba e com muitos sonhos.Ou melhor,sonhos não,projetos .Projetos a curto e longo prazo.Aqui vocês vão conhecer um pouquinho de mim e da minha vida. Estou animada para ver o resultado final, e ver se sou capaz de fazer uma síntese de tudo o que já vivi.
Vamos lá ;D

Tudo começou em 13 de Setembro de 1972 quando nascia Clarice ,mais conhecida como minha mãe.Pouco depois,em 13 de Julho de 1978 começaria minha história.Nascia Eric ,e o destino estava traçado!

Até agora foi só isso ._.
Mas se me ajudarem,em breve escrevo mais :D
xoxo ;*

MELHORE SUA PRONÚNCIA EM INGLÊS
Nesta aula, o professor Adir Ferreira, autor do livro "A Chave do Aprendizado da Língua Inglesa", nos conta como se tornou um Expert em pronúncia e dá várias dicas para você se comunicar melhor em inglês. ACESSAR AULA
5 respostas
Ordenar por: Data
Donay Mendonça 23 127 1.7k
Algumas sugestões de correção:

Me? Difficult to describe. But, anyway, my pleasure, my name is Érica . I’m 15 years old, Campineira, very boring, and I have many dreams. I mean, not really dreams, but plans. Long-term and short-term ones. Here you're going to find out a little bit about my life. I’m anxious to see the final result, and find out Iif I have the capacity to make a synthesis of all that I already lived. Let’s go!

It all started on September 13th 1972, when Clarice was born, better known as my mom. A little bit later, on July 13th 1978 my story would start. Eric was born, and the destiny was traced.
OOOhh thank you very much :D ( Quantos erros ;o)
Posso ir enviando meus textos ou é folgar demais??

Obrigada *-*
Erickinha escreveu:OOOhh thank you very much :D ( Quantos erros ;o)
Posso ir enviando meus textos ou é folgar demais??

Obrigada *-*
Vou Arriscar :)

Some years later...
After going to the daycare ‘’Mãe Luiza’’ in Campinas, (when I had 3 years old) we came to Itapira, birthplace of my mom.
My parentes worked all the day,and I needed a place to stay. I was going to the nurseryschool “Narciso Pieroni” in the morning,and was going to the “Lar São José’’ in the afternoon. This is not a time of fat cows in our family.

There I made my first best friend: Juliana. Without Doubts I-N-C-R-E-D-I-B-L-E. We learned a lot together... I had wonderful educators as: Débora,Suzanna,Ana Maria and the sister Zezé. Many stories were unforgettable to me. But I’ll select some ones:

Em portugues:

Alguns anos depois...
Depois de passar pela Creche ‘’Mae Luiza’’ em Campinas,(quando eu tinha 3 anos) viemos para Itapira,cidade natal da minha mãe.
Meus pais trabalhavam o dia todo,e eu precisava de um lugar para ficar.
Frequentava a Pré Escola Narciso Pieroni no período da manhã,e ia para o Lar São José no período da tarde. Digamos que essa não foi uma época de vacas gordas em nossas família.

Lá fiz minha primeira amizade.Juliana Oliveira da Silva,sem dúvida inesquecível! Aprendemos muito juntas. Tive ótimas educadoras como a Débora,a Suzanna,Ana Maria e a Irmã Zezé. Várias coisas me marcaram,mas selecionarei algumas:

Obrigadinha *-* ;)
Careful. You ARE X years old, you don't "have X years old".
Ops ;(