Correção de texto em inglês: Waking Up in a Strange Room

Waking Up in a Strange Room

I have a friend who loves drinking and meeting girls on parties. The problem is that he is always waking up in a strange room in the day after the party. He always tell me the embarassing situations he faces when he can't remember where he is and who is the people with him.
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Sugestões de correção:

I have a friend who loves drinking and meeting girls at parties. The problem is that he is always waking up in a strange room on the day after a party. He always tells me about the embarassing situations he faces when he can't remember where he is and who are the people with him.
Thanks! :-)
Eu também trocaria a parte do on "the day after the party" por "the following day"
I have a friend who loves drinking and meeting girls at parties. The problem is that he is always waking up in a strange room on the following day. He always tells me about the embarassing situations he faces when he can't remember where he is and who are the people with him.
Thanks Tata!