Correção de texto: Holidays in an Iceland farm

Recently, I have been to Iceland trough a traineeship programme, and I had a good opportunity to practise my English conversations and get ahead my conversations skiils every days. I had placed farther than I was thinking. Iceland sunrise woke me up very early, it is usually we have almost 24 hours sun in spring/summer, but contrariwise in winter the sunset it is very quickly, and most of the day it is night. My work it was in a farm. Unfortunately in my first day, I lost the house keys but after some days I turned it up. I had to fill a lot of jark water up, and don´t forget to turn the tap off, treat the lambs, build up fences, as well as hay making, breastfeed to lamb children, and gave them vaccines. My host family were very likeable, warm people, and outgoing. Although they lay down that we must took away our shoes when we got to home, and we must had 3 breaks per day. In the first weeks, we have snowed under because there was a lot of sheep’s and for that when I got tired, I usually nodded of in my bed early, however, after some weeks, I feel up with more energetic, and stamina. Actually, I really get off on new cultures and traditions and I had looked into a lot about the country before I moved there . I am sure when I went back to my country I brought new experience life away, and I thought, I was getting English practise somewhere.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Sugiro mais algumas correções, seguindo às que já foram feitas pelo Gian.
Primeiramente no título: "Holidays in an Iceland farm".

Quando “farm” é um substantivo, a preposição a ser usada é “on”.
Ex: They live on a farm, but in a farmhouse.
"Holidays on a farm"

O adjetivo que deve ser usado para nos referirmos ao país Iceland é "icelandic".
Portanto:

Holidays on an icelandic farm

Recently, I have been to Iceland through a traineeship programme, and I had a good opportunity to practice spoken English and get ahead in my conversations skills every day. I had gone farther than I was thinking. Iceland sunrise woke me up very early, usually we have almost 24 hours of sunlight in spring/summer, but contrariwise in winter the sun sets very quickly, and most of the day is night ( or: It's dark through most of the day.) My work was on a farm. Unfortunately in my first day, I lost the house keys but after some days they turned up. I had to fill up a lot of jars of water and couldn't forget to turn the tap off. I, also, had to feed the lambs, build up fences, as well as hay making, help the lambs to nurse, and vaccinate them. My host family was very friendly, warm and outgoing people. Although, they said that we must take off our shoes when we get home, and we must have 3 breaks per day. In the first few weeks, we were snowed under because there was a lot of sheep, so I got really tired. I usually fell asleep early, however, after some weeks, I felt better, more energetic, and had more stamina. Actually, I'm really into learning about new cultures and traditions and I had looked into it and about the country a lot before I moved there. I am sure when I went back to my country I brought new life experiences with me, and, I think, I got to practice English a lot.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário gian2hard 2270 1 7 50
speaker escreveu:Recently, I have been to Iceland througha traineeship programme, and I had a good opportunity to practice spoken English and get ahead in my conversations skills every day. I had gone farther than I was thinking. Iceland sunrise woke me up very early, usually we have almost 24 hours of sunlight in spring/summer, but contrariwise in winter the sun sets very quickly, and most of the day is night ( or: It's dark through most of the day.) My work (it)was in a farm. Unfortunately in my first day, I lost the house keys but after some days It turned it up( it turned up on the table;somewhere in the house). I had to fill up a lot of jars of water, and don´t forget to turn the tap off, treatfeed the lambs, build upfences, as well as hay making, breastfeed the lambs children, and give them vaccines (Suggestion: and vaccinate them). My host family was very likeable(suggestion: friendly),warm people, and outgoing people. Although they lay down( I know what you mean, but lay down sounds strange here; Suggestion: said) that we must take off our shoes when we get to home, and we must have 3 breaks per day. In the first few weeks, we were snowed under because there was a lot of sheep, so I got really tired .I usually nodded off fell asleep in my bedearly, however, after some weeks, I felt better, more energetic, and had more stamina. Actually, I'm really into get off on learning about new cultures and traditions and I had looked into it and about the country a lot before I moved there. I am sure when I went back to my country I brought new life experiences with me, and I think I got to practice English a lot

Well done, really well done. Eu só achei os últimos dois parágrafos meio confusos, acho legal que tu esteja usando expressões e phrasal verbs. (Y)
os Islandeses na maioria sabem falar bem ingles, contudo ás vezes tento falar aplicando alguns phrasal verbs, mas nem todos entendem,tenho de dizer a minha ideia de uma forma mais simples. Há alguns que eu posso expressar as minhas ideias mesmo com falhas gramaticais na fala e mesmo assim conseguem entender, e há outros que tenho de voltar a reformular a minha ideia.
Avatar do usuário gian2hard 2270 1 7 50
speaker escreveu:os Islandeses na maioria sabem falar bem ingles, contudo ás vezes tento falar aplicando alguns phrasal verbs, mas nem todos entendem,tenho de dizer a minha ideia de uma forma mais simples. Há alguns que eu posso expressar as minhas ideias mesmo com falhas gramaticais na fala e mesmo assim conseguem entender, e há outros que tenho de voltar a reformular a minha ideia.

Parabéns, continue usando e tentando e usando e tentando. Quando tu tiver conversando com nativos que são teus amigos sempre pede pra eles te corrigem sempre que puderem. Quando eu me mudei do Brasil eu queria MUITO melhorar meu Inglês, eu tive muita sorte de ter uma professora ( que se tornou uma amiga ) que me corria muito, tipo muito eu não ia mais do que duas palavras sem ser corrigido. Eu também enchia muito o saco dos meus colegas pra me corrigir sempre que fosse possível, teve uma época que eu tava tão fissurado que eu cheguei a pagar meus próprios amigos pra corrigir meu inglês, dessa maneira eles não tinham como esquecer e eu tinha o direito de ficar brabo se eles esquecessem. :D :lol: