Correção de texto "I'm Mariana and I'm seventeen..."

Fiz esse mini-texto sobre mim e gostaria de saber se ta certo. Obrigada.

I'm Marianna (but call me Mari) and I'm seventeen. I'm from Rio de Janeiro, the wonderful city. I love Anahi, Taylor Swift, Christian Chávez and Chay Suede. I'm TOTALLY IN LOVE with Tanner Patrick, Zac Efron and Ashton Kutcher. Graphic computation is my passion and I'm in the way to be a graphic designer. I wanna live in New York, Paris or London someday, but I really love Rio. This is my tumblr for edits and hope you like it. xox
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49075 21 73 1138
Algumas sugestões de correção:

I'm Marianna (but call me Mari) and I'm seventeen. I'm from Rio de Janeiro, ''the wonderful city''. I love Anahi, Taylor Swift, Christian Chávez and Chay Suede. I'm TOTALLY IN LOVE with Tanner Patrick, Zac Efron and Ashton Kutcher. Computer graphics is my passion and I'm going to be a graphic designer. I want to live in New York, Paris or London someday, but I really love Rio. This is my tumblr for edits and hope you like it.