Correção de texto: I should have lied

I should have lied

Few days ago, I was traveling by bus to my home listening a not so famous band's songs from my smartphone. Suddenlly, the guy sitting next to me recognized the songs and asked me whether a really like that band. I said "Yes", but I should have lied, because when he realized I like this band he doesn't stop to tell me how he loves that band, the albums, the shows and so on. He bother me during all travel.

Could you review my text? :-)

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Sugestões:

I should have lied

I was travelling home from work by bus a few days ago, listening to a song playing on my smartphone by a not so famous band. Suddenlly, the guy sitting next to me recognized the songs and asked me if I really like that band. I said "Yes", but I should have lied, because when he realized I like the band, he wouldn't stop telling me how he loves them, the albums, the shows and so on. He bothered me throughout the trip.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Thanks!