Correção de texto: My day of work

Hi today I’ll tell a little about my job, I’m Children Animator, I work in Resort and children Party, I usually work with children of 03 to 12 years, I play in various places explain on camp, pool, hall and park, then of work I’m very tired, So I take shower and I go sleep.


ola hoje eu vou contar um pouco sobre my trabalho, eu sou animador infantil, eu trabalho em resort e festas infantis, eu normamente trabalho com crianças de 03 a 12 anos, eu brinco com eles em varios lugares exemplo no campo, piscina, salas e parques, depois do trabalho estou muito cansado, então i tomo um banho e vou dormir.

ENTENDENDO AS HORAS EM INGLÊS
Nesta aula, a professora Camila Oliveira ensina vários macetes para você nunca mais se confundir na hora de dizer as horas em inglês. ACESSAR AULA
2 respostas
Ordenar por: Data
Donay Mendonça 23 127 1.7k
Sugestões de correção:
Hi, today I’ll tell you a little about my job. I’m a children's animator and I work in a resort and at children's parties. I usually work with children aged between 03 and 12. I play with them in various places, for example, camps, pools, halls and parks. After work, I’m very tired, so I take a shower and go to bed.
obrigado