Correção de texto "My first drum"

Fala pessoal, tô fazendo um texto, contando sobre como foi o dia que eu fui pra Curitiba buscar minha bateria... Espero que não tenha muitos erros, hehe !

Well, it was a friday, I went to Curitiba to take my drum. We were three in the car ! Me, my friend and my dad !
I had a lot of work to get 1,500 reais ! But there was no problem, I was so excited to play my first drum !
Arriving at the seller's home, I've seen my drum ! It was really great ! Almost brand-new !
I've paid it ! And we got back to my house in Matinhos !
That day I've played my drum like I never did before !

Well, that's it !

See ya !
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Sugestões de melhoria para seu texto:

Well, it was Friday and I went to Curitiba to get my drum. There were three of us in the car: Me, my friend and my dad. I had to do a lot of work to get 1,500 reais. But it was not a problem, I was so excited to play my drum for the first time. When I arrived at the seller's home, I saw my drum ! It was really great ! Almost brand-new !
I paid for it and we got back to my house in Matinhos. That day I played my drum like I never did before.
Valew pelas sugestões, cara !

Consegui aprimorar bastante coisa, aqui ! Hehe !

See ya !