Correção de Texto "Organizando horários de estudos"

Avatar do usuário Lucas Queiroz 460 1 14
Hello guys, How was the study week of you? The my study week was more or less, because I had been trying organize my study week of english among a lot of study techniques how to read news, listen to songs and translate them, listen and study podcast, and finaly, watch educational series with subtitle and voice in english, but I am still working on it.

After I say with was the division for read opinion's you.

Have a good weekend and Carnaval.

--

Olá pessoal, como foi a semana de estudo de vocês? A minha semana foi mais ou menos, porque eu estava tentando organizar minha semana de estudos de inglês dentre as várias técnicas de estudos como: ler notícias , ouvir músicas e traduzi-las, ouvi e estudar podcasts, e finalmente, assistir series educacionais com legendas e áudio em inglês, mas ainda estou trabalhando nessa organização.

Depois digo como ficou a divisão para ler a opinião de vocês.

Tenham um bom final de semana e carnaval.

--

Obs.: Fiquei na duvida de como dizer que passei a semana tentando e ainda não terminei, vi um tópico no fórum explicando isso, mas não consegui achar, é um que tem uma exemplo de um cara que está pescando a 4 horas. Se possível avaliem meu "listen" também.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Lucas, eu escreveria o texto assim:

Hello, guys. How have been your weekly English studies? Well, mine haven't been so fine, because I've been trying to organize them into some techniques, like: reading news, listening to songs and translate them, listening to podcasts, and finally, watching educational series with subtitles and audio in English, but I'm still working on it.
Later, when I'm done, I'll let you guys know how it ended up in order to know your opinion.
Have a nice weekend and enjoy the carnival.
Avatar do usuário Donay Mendonça 49000 21 73 1137
Algumas sugestões de correção:

Hello guys, How was your week of studies? My week of studies was so so because I had been trying to organize it among a lot of study techniques: how to read news, listen to songs and translate them, listen and study podcasts, and finally watch educational series with subtitles and voices in English, but I am still working on it.