Correção de texto: Strife

I have seen some fights at school many times, I remember that conflicts among pupils were quite normal. I have never joined them though. Now I do not study with teenagers anymore, but with young people, and now it seems to be even worse. For example, my friend made out with one guy at a party, but she does not want anything with him anymore, and he keeps insisting and following her and threatening her life, if she does not date him he said that he is going to kill her. Another example is an another friend of mine who made out with a guy as well, then that dude made up with his ex-girlfriend, but while he was meeting my friend, his ex knew that they were going out. Now that they are together again, they have gone to the university to settle accounts with my friend, he wanted my friend to lie that she is the one who searched for him, and that is not true, his girlfriend threatened her life and said that she is going to bother her life forever and even to kill her someday. There are so many loonies and can not hold their feelings.

Obs: I would like to the people/person who read/s this, tell me which grammar points I must study, thank you guys.
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário gian2hard 2270 1 7 50
Hi Roger

I have seen quite a few fights at school back in the day, I remember that conflicts among pupils were quite normal, though I was never involved. Now, I do not study with teenagers anymore, but with younger people, and it seems to be even worse now. For example, my friend made out with a guy at a party, but she does not want anything to do with him anymore, yet he keeps insisting, following and even threatening her. He even said that he is going to kill her if she does not to date him. Another example is another friend of mine who made out with a guy as well, then that dude made out with his ex-girlfriend while he was seeing my friend, and his ex knew that they were going out. Now that they are together again, they have gone to the university campus to settle accounts with my friend, he wanted my friend to lie that she was the one who went after him, but that is not true. His now girlfriend threatened my friend, and told her she is going to terrorize her forever, and eventually kill her. There are so many loonies out there that cannot control their feelings.

Parabéns Roger, de todos seus textos que li até hoje esse foi o melhor. Fiz algumas mudanças para texto fluir melhor e ficar um pouco mais claro, mas era isso só. Continue lendo bastante e escrevendo bastante, e pondo tudo que você aprender em prática. Abraço
Obrigado pelos elogios Gian, eu estou pesquisando e tentando melhorar minha gramática, tenho grandes objetivos com meu inglês, seu inglês é maravilhoso, desejo muito sucesso em sua faculdade e em sua vida, grande abraço.