Correção de texto "The last time I went shopping was..."

"The last time I went shopping was with my girlfriend, we went to buy a clothe for our daugther that will go born in 2011 March."

Porfavor, o que errei e em que posso melhorar meu texto??
MENSAGEM PATROCINADA Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 15 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores e linguistas certificados. O resultado sai na hora e com gabarito.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Jedson,

Sugestão de melhoria para sua frase:

"The last time I went shopping I was with my girlfriend. We went to buy clothes for our daugther that is going to be born in March 2011.

Bons estudos!
Avatar do usuário Daniel.S 575 1 2 5
The last time I went shopping my girlfriend joined me.We went to buy clothes for our daugther that will be born in March 2011
Avatar do usuário Flavia.lm 3885 1 9 86
Grafia correta é "daughter"
Digníssimos, me ajudem por favor!

Entrei no Livemocha por indicação do site e agora tem um garotinho solicitando minha correção de um testículo baseado no mesmo tema deste tópico. Claro que indicarei o fórum e o autor.

Tanks a lot!

"I went shopping. I paid for new shirts, hats, shoes and delicious french chocalate. I love mexican chocolate!
I went with my bestfriend: Carly! She is amazing and adore french chocalate too!
We are went by car of Carly, because my motorcycle it's broken."
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Cérebro,

"I went shopping. I bought new shirts, hats, shoes and delicious french chocalate. I love mexican chocolate!
I went with my bestfriend: Carly! She is amazing and loves french chocalate too!
We went there in Carly's car, because my motorcycle is broken."

Boa sorte!
Obrigadão, amigo.

Sempre curto suas respostas, vc´s fazem parecer tão simples que até me sinto desajeitado! rs rss

Até a próxima.
Avatar do usuário Henry Cunha 9960 2 17 177
donay mendonça escreveu:Cérebro,

"I went shopping. I bought new shirts, hats, shoes and delicious french chocalate. I love mexican chocolate!
I went with my bestfriend: Carly! She is amazing and loves french chocalate too!
We went there in Carly's car, because my motorcycle is broken."

Boa sorte!

Just some small issues with punctuation and capitalization:

I went shopping. I bought new shirts, hats, shoes and delicious French chocolate. I love Mexican chocolate!
I went with my best friend Carly! She is amazing and loves French chocolate too!
We went there in Carly's car because my motorcycle is broken.

All the best.