Correção de texto: Things that I still didn't in my life

Avatar do usuário Lucas Queiroz 460 1 14
English:

There are many thing I have never done in my life yet. For example, I have never traveled for the US in my life. I think would be very interesting for my English learning, moreover American people’ habits are cool for me, for example the garage sale, place where we can buy anything very cheap. Another thing that I have never done was bungee jumping, my mom still didn't left me done it, but it is other history.

Português:

Existem muitas coisas que nunca fiz na vida. Como por exemplo, eu nunca viajei para os EUA em minha vida, eu acho que seria muito interessante para meu aprendizado em inglês, além disso os hábitos dos americanos são legais para mim, como o garage sale, local onde nós podemos comprar qualquer coisa muito barato. Outra coisa que nunca fiz foi pular de bungee jumping, minha mãe ainda não me deixou fazer isso, mas isso já é uma outra história.

Thanks for reading

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Rakell Grubert Pere 3385 3 6 65
Não sei qual o objetivo do texto, mas fiz o que pude.Não sei se está 100% correto,mas modifiquei algumas coisas, que a meu ver, faziam mais sentido e outras que acho que ficariam melhor dessa forma. Espero que minha correção não tenha piorado o seu texto. :lol:

Things I still haven't done in my life

There are many things I haven't done so far and that I would love to do. For example, I have never traveled/travelled to the United States in my life and I think it would be very interesting for my English learning. Moreover, some American habits are very cool to me, like the garage sale, where people can buy anything /(interesting things) (for very low prices)/very cheap. Another thing that I would love to do is bungee jumping, but I have never done before, because my mother never allowed me to do so, but it is another story.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Hi, I am a newbie, but I'd like to throw my 2 cents. Is garage sale a habit? like, let's say, waking up early?
Check: have never done before.
"but it is another story" sounds a lot like Portuguese.
Avatar do usuário Lucas Queiroz 460 1 14
Olha fiquei feliz com essa correção, pois estou percebendo uma melhora na minha escrita a partir das correções dos experts daqui. Então estou alcançando meu objetivo. Pelo que me lembro do que li meio-dia os meus erros ficaram no "for me" e no "history" (que já procurei e entendi a diferença). Agradeço a todos que já corrigiram meus textos, meu muito obrigado!
Kledson is 100% right. You should've been more careful.
Cheers
Kledson Piress escreveu:Hi, I am a newbie, but I'd like to throw my 2 cents. Is garage sale a habit? like, let's say, waking up early?
Check: have never done before.
"but it is another story" sounds a lot like Portuguese.

Where is written "have never done before" should be "I never did before".
About "garage sale",yes, you are also right it's a tradition not a habit.
In the last part, "it is another story", what do you suggest? I have no idea how to say what he meant to sound more "English". I'm a learner like him, I did my best. Please, help us.
Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Rakell

I suggest "but that's another story", instead of "but it is another story".
Obrigada Telma,
Eu realmente não sabia como deixar menos portu-english. E o resto você leu? Trocando a palavra habits por traditions, e consertando o erro do "have never done before", onde eu deveria ter colocado never did before,você acha que fica bom?
Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Rakell

I keep the word "habits" and I suggest:

"Another thing that I would love to do is bungee jumping, but I never did it because my mother never allowed me (or because my mother would never allow me to do it), but that's another story."
MENSAGEM PATROCINADA Há quanto tempo você estuda inglês? Já passou por sua cabeça que você pode estar estudando de uma forma que dá pouco ou quase nenhum resultado? Que tal fazer um intensivo de inglês de 180 dias e recuperar o tempo perdido? Em 6 meses você pode elevar o seu inglês a um novo patamar.

Clique aqui para conhecer o curso!
Avatar do usuário Marlon X19 1005 4 16
Ao meu ver o texto ficaria assim:

There are many things I have never done in my life yet. For example, I have never traveled/travelled to the United States of America in my life. I think it would be a very good experience for my English learning. Moreover american habits are cool to me, for example the garage sale, place where we can buy anything at a low price. Another thing that I never did before is bungee jumping, my mom hasn't allowed me to do that yet, but that's another history.

I really hope I have helped you!