Correção de texto: This is the last post...

Preciso da correção desse texto. Obrigada!

Well, this is the last post of 'dolls' series, which consists of decorating plastic jars with cotton fabrics. It was six handmade works like that and a lot of part this job was donated to a charity foundation. Thank you for following me; thank you for the compliments, likes and shares of my handmade works. So soon, more of this job will be done and posted here on page @veronicaventti. So stay tuned on here! Thanks, Verônica Ventti!

Olá! Com esse post, eu encerro a série de postagens sobre as 'bonecas', que consiste em decorar potes de plástico com tecidos de algodão. Foram ao todo seis trabalhos, sendo que a maior parte foi doada para uma instituição de caridade. Agradeço por me seguir; agradeço a você pelos elogios, 'likes' e compartilhamentos das minhas postagens. Em breve, mais trabalhos como esse serão desenvolvidos e postados por aqui. Gratidão, Verônica Ventti

MELHORE SUA PRONÚNCIA EM INGLÊS
Nesta aula, o professor Adir Ferreira, autor do livro "A Chave do Aprendizado da Língua Inglesa", nos conta como se tornou um Expert em pronúncia e dá várias dicas para você se comunicar melhor em inglês. ACESSAR AULA
1 resposta
Redseahorse 4 35 574
Hello,
With this post, I close the series of posts on the 'dolls', which consist of decorating plastic pots with cotton fabrics. A total of six jobs were done, most of which were donated to a charity. Thank you for following me, for the compliments, 'likes' and for sharing my posts. Soon, more works like these will be developed and posted here.
Gratitude!
Veronica Ventti

* POTES > aqui é necessário ser mais específica quanto ao tipo de objeto para uma tradução mais acurada (pot, jar, bottle)