Correção de uma carta "Your work is simply perfect..."

Oi gente, sou nova aqui... e preciso da ajuda de vocês o máximo possível. Eu não sei muito de inglês ainda, e escrevi uma carta com muita dificuldade para o meu ídolo. ( vou mandar por email ;) ) vocês podem me ajudar a corrigir? Ele é britânico. Desculpa mesmo pelo inglês péssimo, mas... :?

Hi Asa. My name is Isadora, and I'm brazilian. My English isn't good cause I'm learning. Just to write this letter.Then there are lots of things wrong. Sorry. But don't stop to read, is very important for me that you read and maybe answer :)
Your work is simply perfect. I'm watching Merlin just because you plays Mordred. By the way, nice overcoat :D
You don't know how much is hard to write this. I need to choose the right words and be careful.
I really want to show and prove my love for you. Cause you changed my life.
I don't want to (enxer seu saco, como se fala? XD) but... I just ask to you answer me, if you have time. It's really very important because you're a piece of me. And I cried (por sua causa, como fala?) too many times.
Thanks to read... Could you send me a little message on twitter? Mine is @isabfb.
Bye, I love you.

Muito obrigada e parabéns pelo site, aprendi muito aqui :D
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Algumas sugestões de correção e melhoria:

Hi Asa. My name is Isadora and I am Brazilian. My English isn't good because I'm learning it just to write this letter. So there are lots of mistakes - I'm sorry. But don't stop reading; it is very important to me that you read and answer.
Your work is simply perfect. I'm watching Merlin just because you play Mordred. By the way, what a nice overcoat! It is really difficult for me to write in English. I need to choose the right words and be careful not to make mistakes.

I really want to show my love for you because you changed my life. I don't want to bother you as I just want you to answer me, if you have time. It's really very important because you're a piece of me. I cried because of you many times. You're everything to me!
Thank you for reading. Could you send me a little message on twitter? Mine is @isabfb.

I love you,
Noossa muito³³³³³³³³³³³³³³³ obrigada, Donay :D se eu mando isso do jeito que tava para ele, eu com certeza não ia receber uma resposta.