Correção do texto "My best friend"

My best friend is older than me, HIs name is Alex. He's thirty years old and I'm twenty one. Although, we like the same things. He likes play video games. Me too. He's musician. Me too. On weekends, we go to the studio and play music together all the day. He's like a brother to me! Next month, he will go to USA to get mariied Catherine. He knew she during an exchange. I will miss he a lot, but I hope he will be happy!

Olá! Gostaria de saber se meu texto esrá correto, em especial as partes em negrito. Muito Obrigado!
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49085 21 73 1138
Sugestões de melhoria/correção:

My best friend is older than me. His name is Alex. He's thirty years old and I'm twenty one. We like the same things. He likes to play video games and so do I. He's a musician and so am I. On weekends, we go to the studio and play music together all day. He's like a brother to me! Next month, he will go to the USA to get married to Catherine. He met her during an exchange. I will miss him a lot, but I hope he will be happy!