Correção do texto " My next vacation"

Hi everybody!

Gostaria q vcs pudessem corrigir meu texto q eu fiz pra escola :) muito grato

My next vacation

I still don't have a plan for my next vaction, but on the last vacation I stayed for 10 days in Santos at my uncles' house and I enjoyed myself, because there are many places to visit and things to do, for example, go to the beach, visit a museum, go to the shopping center etc.
Probably, i will go there again in the middle of this year. My parents are thinking about travelling by ship on a cruise in the end of this year and i think that it will be cool, because it will be my first trip on a ship.

Acho q o texto está um pouco repetitivo, tem algumas palavras q eu não tenho certeza se está certo. Gostaria da ajuda de vcs.

Muito grato ;)
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Math_vale,

I still don't have any plans for my next vaction, but on the last one I stayed in Santos for ten days at my uncles' (house), and I enjoyed myself because there are many things to do and places to visit, for example, the beach, a museum, the shopping center, etc.
Probably, I will go there again in the middle of this year. My parents are thinking about travelling by ship on a cruise at the end of this year, and I think that it will be cool because it will be my first trip on a ship.

Bons estudos!
Ah, valew realmente simplificou algumas coisas e aprendi mais! pq eu tinha medo de por, pensando q fosse a maneira errada, thanks :D