Correção do texto "The kind of music I like"

Sometime people ask me about what kind of music I like? Usually, I like all kinds of music. But there are some songs that I think they are very poor. The rhythm is not so good and it's very repetitious. It's not about the genre. It's about specific songs. The problem is that, sometimes, these songs are those that are more sucessful.

Anúncio Descubra seu nível de inglês em 15 minutos! - Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu inglês.

Começar agora!
5 respostas
Donay Mendonça 22 102 1.5k
Sugestões de correção:

Sometimes people ask me what kinds of music I like. Usually, I like all kinds of music. But there are some songs that I think they are very poor. The rhythm is not so good and it's very repetitive. It's not about the genre. It's about specific songs. The problem is that sometimes these songs are those that are most sucessful.
EugenioTM 5 26
Sometimes people ask me what kinds of music I like. Usually, I answer that I enjoy all kinds of music. But there are some particular songs that I think they are very poor. The rhythm is not so good and it's very repetitive, but it's not about the genre, it's about specific songs. The problem is that sometimes these songs are those that are the most sucessful ones.
Thank you!
Não deveria ser successful ao invés de sucessful?
Acredito que tenha seja apenas um erro de digitação
Acho que tem razão. Falta de atenção minha.
Obrigado. :-)
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!