Correção de texto: Apresentação Pessoal [2145]

Oi, meu nome é Alencar Oliveira e trabalho na amissima a 2 anos, sou auxiliar de estamparia digital e vendemos no brasil e outros países, estamos no centro de são Paulo, eu faço relatórios mensais para controle de vendas e lucros, estou estudando inglês e pretendo fazer um curso de maquinas que opero, anteriormente trabalhei como promotor de vendas para Nestle watter onde lidava com metas de vendas e reuniões, procuro alguma promoção e ser um grande profissional, acredito que irei alcançar meu objetivo junto a empresa.
Hi, I'm Alencar oliveira and I've been working for amissima for a 2 years, I'm digital printing assistant and we sold in brazil and overseas, we are based in São Paulo, and I've doing montly reports of sells and profits of the company, I've studying a English course and I intend to do a machine course, previously I worked as a Nestle water sale promoter, that informs sales goals at the meeting, I'm looking for a promotion and to be a great professional, I believe that I'll reach my goal working together.

TESTE DE NÍVEL
Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito. INICIAR TESTE
2 respostas
Ordenar por: Data
  Resposta mais votada
23 127 1.7k
Sugestões de correção:
Hi, I'm Alencar Oliveira and I've been working for Amissima for 2 years. I'm a digital printing assistant and we sell in Brazil and overseas. We are based in São Paulo, and I've been doing montly reports of sales and profits of the company. I've been taking an English course and I intend to do a machine course, previously I worked as a Nestle water sale promoter that informs sales goals at meetings. I'm looking for a promotion and I also want to be a great professional. I believe that I'll reach my goal.
Bons estudos.
INGLÊS PARA VIAGENS
A professora Marcela Miranda, mais conhecida como a Tia do Inglês, ensina nesta aula introdutória o vocabulário básico de inglês para viagens. Está se preparando para sua próxima viagem? A sua jornada começa aqui! ACESSAR AULA
Donay Mendonça escreveu:Sugestões de correção:
Hi, I'm Alencar Oliveira and I've been working for Amissima for 2 years. I'm a digital printing assistant and we sell in Brazil and overseas. We are based in São Paulo, and I've been doing montly reports of sales and profits of the company. I've been taking an English course and I intend to do a machine course, previously I worked as a Nestle water sale promoter that informs sales goals at meetings. I'm looking for a promotion and I also want to be a great professional. I believe that I'll reach my goal.
Bons estudos.