Correção para Claudinei Guerra: Curriculo resumido

Meu nome é Claudinei, tenho 72 anos. Sou casado e tenho 4 filhos.
Nasci em Sorocaba e moro atualmente em Taubaté, onde exerço a minha especialidade.
Sou médico, formado pela Faculdade de Medicina de Taubaté e me especializei em Ginecologia e Obstetrícia. Tenho duas pós-graduações na área de ultrassonografia onde me dedico integralmente já à 25 anos.
Meus hobbies são filmes e estudo de línguas. Atualmente tenho me dedicado ao estudo de Inglês e italiano.

My name is Claudinei, I am 72 years old. I am married and have 4 children.
I was born in Sorocaba and currently live in Taubaté, where I practice my specialty.
I am a doctor, graduated from the Faculty of Medicine of Taubaté and specialized in Gynecology and Obstetrics. I have two postgraduate degrees in the area of ultrasound where I have been fully dedicated for 25 years.
My hobbies are movies and language study. Currently I have dedicated myself to the study of English and Italian.

MELHORE SUA PRONÚNCIA EM INGLÊS
Nesta aula, o professor Adir Ferreira, autor do livro "A Chave do Aprendizado da Língua Inglesa", nos conta como se tornou um Expert em pronúncia e dá várias dicas para você se comunicar melhor em inglês. ACESSAR AULA
1 resposta
  Resposta mais votada
3 27 425
Hello MR. GUERRA,

Find attached the corrections:

PORTUGUÊS:

Meu nome é Claudinei. Tenho 72 anos. Sou casado e tenho 4 filhos.
Nasci em Sorocaba e moro atualmente em Taubaté, no Brasil, onde exerço a minha especialidade.
Sou médico, formado pela Faculdade de Medicina de Taubaté e me especializei em Ginecologia e Obstetrícia. Tenho duas pós-graduações na área de Ultrassonografia, a qual me dedico integralmente 25 anos.
Meus hobbies são filmes e estudo de línguas. Atualmente, tenho me dedicado ao estudo de inglês e italiano.
_ _ _

ENGLISH:

OPTION 1: [AMERICAN English]

My name is Claudinei. I am 72 years old. I am married and have 4 children.
I was born in Sorocaba and I currently live in Taubaté, in Brazil, where I practice my specialty.
I am a doctor, graduated from the Faculty of Medicine of Taubaté and specialized in Gynecology and Obstetrics. I have two doctorates in the area of Ultrasound, which I have been fully dedicated for 25 years.
My hobbies are movies and language study. Nowadays, I have dedicated myself to the study of English and Italian studies.

OPTION 2: [BRITISH English]

My name is Claudinei. I am 72 years old. I am married and have 4 children.
I was born in Sorocaba and I currently live in Taubaté, in Brazil, where I practice my speciality.
I am a doctor, graduated from the Faculty of Medicine of Taubaté and specialized in Gynecology and Obstetrics. I have two postgraduate degrees in the area of Ultrasound, which I have been fully dedicated for 25 years.
My hobbies are films and language study. Nowadays, I have dedicated myself to the study of English and Italian studies.
_ _ _

I hope we've helped you :)
So long,
Ricardo.