Correção de texto: Personal Presentation [2134]

Texto Original:

Olá, sou Virginia Loren, tenho 30 anos, sou casada e tenho uma filha. Eu tenho trabalhado para o CEET (Centro Estadual de Educação Técnica) em uma pequena cidade onde nasci e cresci. Eu sou Secretária Educacional.

Eu gerencio a equipe e as atividades administrativas da secretaria no meu expediente, tal como registros acadêmicos, contratos de professores, confecção de diplomas e certificados, atendimento ao público e etc.

Antes disso, eu fui estagiária administrativa por dois anos na multinacional VALE S/A, quando eu estava concluindo minha graduação. Sou formada em Administração de Empresas.

Eu já tinha uma experiência de sete anos na área administrativa, mas foi durante o estagio que desenvolvi o gerenciamento de tarefas, visão estratégica, pensamento enxuto, que me tornaram uma profissional melhor.

Hoje, além de secretaria educacional, administro meu próprio negocio como consultora independente de vendas Mary Kay e maquiadora profissional.

Tradução:

Hello, I am Virginia Loren, I am 30, I am married and I have one daughter. I have been working for CEET (State Center for Technical Education) in a small town where born and raised. I am Educational Secretary.

I manage the team and the administrative activities of secretary in my working time, such as academic records, contracts of teachers, preparation of diplomas and certificates, customer service and so forth.

Before that, I was an administrative intern for two years in the multinational Vale S/A, when I was finishing my degree. I have a degree in Business Administration.

I had seven years of experience in the administrative area already, but it was during the internship that I developed task management, strategic vision, lean thinking, that made me a better professional.

Today, besides being educational secretary, I manage my own business as an independent sales consultant MaryKay and professional makeup artist.

TESTE DE NÍVEL
Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito. Você ainda ganha o eBook sobre o Verbo Get em seu e-mail. INICIAR TESTE
3 respostas
Ordenar por: Votos
Obrigada, Donay Mendonça!
Obrigada, Ricardo F. Bernardini. É quase isso que queria dizer (rsrs), mas adorei a estrutura, vou refazer aqui e já posto.
Ricardo F. Bernardi 6 26 454
Olá!

Sou Virginia Loren. Tenho 30 anos e nasci em <<NOME DA CIDADE / ESTADO>>, Brasil.

Sou casada e tenho uma filha. Eu me formei em Administração de Empresas em <<ANO DE CONCLUSÃO>> e tenho sete anos de experiência profissional.

Iniciei minha carreira na multinacional VALE S/A em <<ANO DE CONTRATAÇÃO>>, onde estagiei por dois anos e aprimorei habilidades com o gerenciamento de tarefas, a visão estratégica e o pensamento enxuto.

Atualmente, estou trabalhando no CEET (Centro Estadual de Educação Técnica) desde <<ANO DE CONTRATAÇÃO>>. Minhas funções como secretária educacional incluem o gerenciamento da equipe e as seguintes atividades administrativas: registros acadêmicos, contratos de professores, confecção de diplomas e certificados e atendimento ao público.

Além disso, eu administro meu próprio negócio como consultora de vendas da Mary Kay e maquiadora profissional.
_

Hello!

I am Virginia Loren. I am 30 and I was born in <<NAME OF THE TOWN / STATE>>, Brazil.

I am married and I have one daughter. I graduated in Business Administration in <<YEAR OF THE CONCLUSION>> and I have seven years of professional experience.

I started my career at VALE S / A multinational corporation in <<YEAR OF EMPLOYMENT>>, where I did a traineeship for two years and improved skills with task management, strategic vision and lean thinking.

At present, I have been working for CEET (State Center for Technical Education) since <<YEAR OF EMPLOYMENT>>. My functions as educational secretary includes the team management and the following administrative activities: academic records, contracts of teachers, preparation of diplomas and certificates and customer service.

Besides, I manage my own business as a Mary Kay do Brasil sales consultant and professional makeup artist.
Donay Mendonça 23 127 1.7k
Sugestões de correção:
Hello, I am Virginia Loren, I am 30, I am married and I have a daughter. I have been working for CEET (State Center for Technical Education) in a small town where I was born and raised. I am an Educational Secretary.

I manage the team and the administrative activities of secretary, such as academic records, contracts of teachers, preparation of diplomas and certificates, customer service and so forth.

Before that, I was an administrative intern for two years in the multinational Vale S/A, when I was finishing my degree. I have a degree in Business Administration.

I already had seven years of experience in the administrative area, but it was during the internship that I developed task management, strategic vision, lean thinking, which made me a better professional.

Today, besides being an educational secretary, I manage my own business as an independent sales consultant MaryKay and professional makeup artist.
Bons estudos.