Correção para pedroedwarddixon: I wanna be a polyglot!

Olá a todos, eu gostaria de falar sobre idiomas, bem, eu falo português e inglês, estou aprendendo espanhol e norueguês no momento, depois de aprender esses dois idiomas, vou avançar pro coreano e japonês, mas você deve estar se perguntando, pra que aprender muitos idiomas, bem, caso não saiba, meu grande é me tornar um poliglota, minha meta é aprender mais de 12 idiomas.
Idiomas que eu estou estudando no momento: inglês(nível avançado), espanhol(nível intermediário) e norueguês( nível básico)
Idiomas que quero aprender:
.Coreano
.Japonês
.Chinês
.Italiano
.Francês
.Alemão
.Dinamarquês
.Sueco
.Indonésio
.Basco
.Russo

Enfim, quero aprender todos esses idiomas, não fluentemente, mas só quero ser fluente em 5 desses idiomas, esses idiomas são: Inglês, Espanhol, Norueguês, Coreano e Francês.
Aprender idiomas é uma das melhores coisas do mundo, além de conhecer novas culturas, você pode fazer amizades do mundo, sem barreiras no seu caminho, aprender idiomas é muito vantajoso, se você quer melhorar o seu currículo, aprende um novo idioma.

Tentativa de tradução(AVISO: É apenas uma tradução livre)

Hello everyone! I'd like to talk about languages, well, I can speak Portuguese, English, I'm learning Spanish and Norwegian at the momment, after learning these 2 languages, I will go on to Korean and Japanese, but you must be asking yourself, Why learn a lot of languages?, well, if you don't know, my big dream is to become a polyglot, my goal is to learn over 12 languages
Languages that I'm learning at the momment: English( advanced level), Spanish(intermediate level) and Norwegian(Novice level)
Languages that I want to learn:
.Korean
.Japanese
.Chinese
.Italian
.French
.German
.Danish
.Swedish
.Indonesian
.Basque
.Russian

In short, I want to learn all these languages, not fluently, but I just want to become fluent in 5 of these languages, these languages are English, Spanish, Norwegian, Korean and French.
Learning languages is one the best things in the world, besides knowing new culturies, you can make friends from all over the world, without barries in your way.
Learning languages can be advantageou, if you want to imrpove your CV, learn a language!
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49075 21 73 1138
Sugestões de correção:

Hello everyone! I'd like to talk about languages. Well, I can speak Portuguese, English, I'm learning Spanish and Norwegian at the momment. After learning these 2 languages, I will go on to Korean and Japanese, but you must be asking yourself: Why learn a lot of languages? Well, if you don't know, my big dream is to become a polyglot, my goal is to learn over 12 languages.

Languages that I'm learning at the momment: English (advanced level), Spanish (intermediate level) and Norwegian (beginner level)
Languages that I want to learn:
.Korean
.Japanese
.Chinese
.Italian
.French
.German
.Danish
.Swedish
.Indonesian
.Basque
.Russian

In short, I want to learn all these languages, not fluently, but I just want to become fluent in 5 of these languages, these languages are English, Spanish, Norwegian, Korean and French.
Learning languages is one the best things in the world, besides getting to know new culturies, you can make friends all over the world, without barriers in your way.
Learning languages can be advantageous, if you want to improve your CV, learn a language!

Bons estudos.