Correção para pedroedwarddixon: Norway, the best country to

Se você não conhece a Noruega, deixe me te contar um pouco sobre este país, a Noruega é um país nórdico que está localizado no norte da Europa, sua língua oficial é o Norueguês, mas grande parte da população da Noruega fala inglês muito bem, além de ser um dos país mais ricos do mundo, a Noruega possui o mair IDH( índice de desenvolvimento humano) do mundo, morar na Noruega é um sonho para a maioria dos brasileiros, mas é grande desafio, porque nós, Brasileiros, não estamos acostumados com climas frios, mas fora isso, a Noruega é um ótimo país para trabalhar e estudar.

Tentativa de tradução
(AVISO: Está é uma tradução livre)

If you don't know Norway, let me tell you a little bit about this country, Norway is a nordic country that is located in the north of Europe, It's official language is Norwegian, but most of people in Norway can speak English very well, besides being one of the richest countries in the world, Norway has the largest HDI( Human development index) in the world, living in Norway is a dream for Brazilians, but it's a challange because we, Brazilian, we're not used to cold climates, apart from that, it's a great country to live

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Donay Mendonça 49095 21 73 1138
Sugestões de correção:

If you don't know anything about Norway, let me tell you a little bit about this country. Norway is a Nordic country that is located in the north of Europe. Its official language is Norwegian, but most people in Norway can speak English very well. Besides being one of the richest countries in the world, Norway has the highest HDI(Human development index) in the world. Living in Norway is a dream for a lot of Brazilians, but it's a challange because we, Brazilians, are not used to cold climate. Apart from that, it's a great country to live.

Bons estudos.
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário PPAULO 39205 6 32 684
Norway is a Nordic country.
Norway has the largest HDI( Human Development Index) in the world.
But it's a challenge, because we Brazilians, are not used to...

I would reword "apart from that" into "other than that" but it´s my personal style here.
Avatar do usuário PPAULO 39205 6 32 684
I agreed with Donay, but I wouldn´t use HDI(Human development index) Iin that way there, to me either all of it is capitalized HDI(Human Development Index) or none of it - (human development index). But perhaps it´s me here. :-)
In fact, more often than not it´s usual to find it this way: The Human Development Index (HDI), but I left it as it was not to be called a nitpicker or something. ;-)