Correção para pedroedwarddixon: Why I learned English

Bem, eu sempre fui apaixonado pela linguá inglesa, eu comecei a aprender inglês quando eu era mais jovem, comecei a aprender em 2014, meu inglês não era bom naquela época, depois de um tempo, eu comecei a estudar pra valer, quando eu tinha 15 anos, meu inglês começou a melhorar, eu percebi que eu estava obtendo resultados, então eu acabei me apaixonando pela linguá inglesa.
Eu estudo inglês desde 2014, hoje eu tenho 16 anos e meu inglês está melhor do que antes, eu aprendi inglês porque eu gosto de assistir filmes e series em inglês, escutar musica em inglês e falar com pessoas do mundo inteiro .

Tentativa de tradução:

Well, I've always been crazy about the English language, I started learning English when I was younger, I started learning it in 2014, My English wasn't very good back then, after a whil, I started studying seriously, when I was 15 years old, My English started improving, I realized that I was getting results, so I ended up being crazy about the English language.
I've been studying English since 2014, today I'm 16 years old and My English is better than before, I learned English because I like watching movies and TV series, listening to music and talking to people from all over the world.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Donay Mendonça 49075 21 73 1138
Sugestões de melhoria para o texto:

Well, I've always been crazy about the English language. I started learning English when I was young. I started learning it in 2014. My English wasn't very good back then, after a while, I started studying seriously, when I was 15 years old. My English started improving, I realized that I was getting results, so I fell in love with the English language.
I've been studying English since 2014, today I'm 16 years old and my English is better than before, I learned English because I like watching movies and TV series, listening to music and talking to people from all over the world.

Bons estudos.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!