Correção para VaVentura: Modelo de Apresentação Pessoal

Hi, my name is Sílvia Melo and I've been working for TJMG as a Judicial Support Officer since 2011. We are based in Belo Horizonte and the staff works at our headquarter and all State at Minas Gerais. I belonging the judicial team, which is responsible for to move all the court lawsuits. Once I've started working there, we increased a percent em 25% to move all the court lawsuits, generating 30% filing lawsuits. I've been developing new projects and ensuring that my judicial team are aligned to meet our purposes. Previously, I've worked as individual or group psychologist as EGFriends, where I had an great feedback from the leaders and staff. I believe that to work for people and pcersonalities led me to be more sensible about our current targent audience and a better customer-oriented professional.

TRADUÇÃO

Oi, meu nome é Sílvia Melo e eu estou trabalhando para a TJMG como um Oficial de Apoio Judicial desde 2011. Nós estamos sediados em Belo Horizonte e os funcionários trabalham em nossa sede e todo Estado em Minas Gerais. Eu pertenço a uma equipe judicial, que é responsável por movimentar todos os processos judiciais. Uma vez que eu comecei a trabalhar lá, nós aumentamos um percentual de 25% de movimentações dos processos judiciais, gerando 30% processos de arquivamento. Eu tenho desenvolvido novos projetos e assegurando que minha equipe judicial está alinhada para atender aos nossos propósitos. Anteriormente, eu trabalhei como psicóloga individual ou de grupo na EGFriends, onde eu tive um grande feedback dos líderes e funcionários. Acredito que trabalhar para pessoas com personlidades me levou a ser mais sensível sobre o nosso público-alvo atual e uma profissional mais orientada para o cliente.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Some improvements to your text in order to make it easier to understand:

Hi, my name is Silvia Melo and I've been working as a Judicial Support Officer for the TJMG (Tribunal Judicial de Minas Gerais), based in Belo Horizonte, since 2011. The employees operate at this site covering the entire Minas Gerais State.
I work in a team responsible for dealing with all the judicial processes and associated issues. Since I started working there, there has been a 25% increase on the analysis of the judicial processes, filing 30% of the cases.
I've been developing new projects and assuring that my team effectively meet and resolve the demands.
Previously, I was employed as an individual or group psychologist for EGFriends, where I had a great feedback from leaders and staff.
I believe that working with various people made me more aware of our market segment.