Did you cry when you watched Titanic?

Regras do fórum

Practice English here, messages in Portuguese are not allowed.
No i didn't. I think that titanic was a good movie, but no enough sad to make me cry, a movie that did it was "saving private ryan".
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
No, because I didn't watch Titanic. Kill me!
No,i did not because when i watched Titanic i was a children.
No I didn't, but my girlfriend did.
yes, i cry very much!
Avatar do usuário Marlon X19 1005 4 16
No,I did not cry!

I watched it twice, but I didn't cry.

Why should I cry? - I know it is based in a real story, but it can't be changed, my tears wouldn't change anything!

But it was very sad. :cry:

´´I'm a hero, and you're a hero too´´
Yeah. I cried in the first time that I watched, but when I watch now, I think so funny.
Yes, i did. It was a great movie. I cry also when I see " A walk to remeber", it's another classical drama for me.
No, I didn't cry, but I love the movie. It is one of the best movies that I watched, but I just didn't. ( And I don't know why)
MENSAGEM PATROCINADA Há quanto tempo você estuda inglês? Já passou por sua cabeça que você pode estar estudando de uma forma que dá pouco ou quase nenhum resultado? Que tal fazer um intensivo de inglês de 180 dias e recuperar o tempo perdido? Em 6 meses você pode elevar o seu inglês a um novo patamar.

Clique aqui para conhecer o curso!
For real I never watched Titanic from the beginning 'till the end, but I know that there's a great love history behind of it, and that is based on a true story (the sunk ship, not the love story lol). :mrgreen:

And by the way, I think that the scenes that I had watched have make get emotional...