Its fair x its fear: frases do coringa - Vídeo YouTube

Ai galera sou muito fa do coringa e de suas frases rs so que tem uma frase dele que estou na duvida "you know the thing about chaos, Harvey? ... It's fair." ouço isso fair, mas vejo em algumas lugares falando que e its fear, entao como tenho alguma dificuldade no listen, e apesar de entender o heath falando fair, pra ficar mesmo no doubt, e fair ou fear?

e logo no finalzinho do video a parte
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Na minha opinião a frase é com "fair", "it's fair".

Diálogo retirado do Sites Google.com:

The Joker: See, I’m not a monster…I’m just ahead of the curve.
The Joker: Do I really look like a man with a plan, Harvey? I don’t have a plan. The mob has plans, the cops have plans. You know what I am, Harvey? I’m a dog chasing cars. I wouldn’t know what to do if I caught one. I just do things. I’m a wrench in the gears. I *hate* plans. Yours, theirs, everyone’s. Maroni has plans. Gordon has plans. Schemers trying to control their worlds. I am not a schemer. I show schemers how pathetic their attempts to control things really are. So when I say that what happened to you and your girlfriend wasn’t personal, you know I’m telling the truth. It’s a schemer who put you where you are. You were a schemer. You had plans. Look where it got you. I just did what I do best-I took your plan and turned it on itself. Look what I have done to this city with a few drums of gas and a couple bullets. Nobody panics when the expected people get killed. Nobody panics when things go according to plan, even if the plans are horrifying. If I tell the press that tomorrow a gangbanger will get shot, or a truckload of soldiers will get blown up, nobody panics. But when I say one little old mayor will die, everyone loses their minds! Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair.
Two-Face: You live.
The Joker: Mm-hm.
Two-Face: You die.
The Joker: Now we’re talking!
The Joker: We made it!

Bons estudos!
valeu donay, eu acho q o fair tem mais sentido e eu realmente ouço fair, o engraçado e q fair e fear tem sonoridades ate bem diferentes, mas provocou essa duvida nesse caso da cena, do you listen "fair" too, ok?