O pronome adjetivo usado para "family" é "its" ou "their"?

Nesse texto:
The Mysterious Volkswagen

Last week, we had a party at our ( Usei "mine" ) house. Many people came, and there were lots of cars parked outside. At the end of the party, only three people were left: myself, Eric, and Cathy. However, there were four cars. One of them was a Volkswagen. I didn't remember seeing it before, so I asked whose it was.

Eric said it wasn't his car. His is a Chevrolet pickup. When I asked Cathy if it was hers, she said no — her car is a Ford Explorer. I knew it wasn't my car, of course. Finally, I called the police, and they came and examined it. They said it belonged to a family on the next street.
Someone stole it from their ( Usei "its" ) street and left it on ours ( Usei "mine" ).

Pelas substituições que eu fiz, vai ser considerado incorreto?
Avatar do usuário Marcio_Farias 12280 1 21 206
The family's street = its or their street (Podemos usar o coletivo family com um verbo no singular ou no plural)
The street you, your brother(s), your sister(s) and your parents live on = ours (do ponto de vista da primeira pessoa do plural)

No mais, o texto está excelente!
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Obrigado! Mas o texto não fui eu que fiz. Era uma questão em uma prova onde deveria completar com os pronomes adequados e, pesquisando pelo texto original, vi que troquei algumas, mas não sei se da forma como usei seria incorreta, por isso os parênteses com "Usei..." depois de alguns, pode me dizer se está correto? ;)
Avatar do usuário Marcio_Farias 12280 1 21 206
"Someone stole it from their street and left it on ours." -- Correto.
Marcio_Farias escreveu:"Someone stole it from their street and left it on ours." -- Correto.

E substituindo o "their" por its e o "ours" por mine ? Estaria correto mesmo que fugisse ao texto original?