Peço comentários sobre minha pronunciação desse texto

This week I've learned that ACCURACY is not so important as we always thought it is, sometimes you just have to make some mistakes in order to get a great BREAKTHROUGH in your own language learning, so now I got a GLIMPSE of what I can achieve with it and TAKING my best OUT of me.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Vicente, I've noticed that you don't link the words as much as you should.

I've made some corrections and recorded the text for you:

This week I've learned that accuracy is not as important as we always thought it was. Sometimes you make some mistakes that enable a breakthrough in your own language learning. Now I got a glimpse of what I can achieve, so I can get the best out of me.
Avatar do usuário Marcelo Reis 4480 1 2 96
Telma, sent you a private message.
Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
Correction:

This week I've learned that accuracy is not as important as we always thought it was. Sometimes you make some mistakes that enable a breakthrough in your own language learning. Now I got a glimpse of what I can achieve, so I can get the best out of me.

(Thanks Marcelo)
Além de corrigir minha pronúncia você reescreveu algumas pequenas partes do texto, então gostaria de saber se estava errado como estava escrito ou se só foi mesmo uma melhor maneira de expressá-lo, ou deixá-lo mais claro e queria saber também quais parte propriamente eu poderia ter feito mais ligacões de palavras para deixar o texto mais audível, fluido.

Obrigado,Telma.