I am happy to know that it seems... - Tradução em português

Hello to all! =)
For quite a time I've been trying to understand the meaning of this sentence:
"I am happy to know that it seems like you found your path and happiness. However I want you to know that I am well aware that our lives have crossed paths in a very random fashion. I don’t know why."

What did the person mean when she said that?
I've talked to some people and they think she is saying that even thought she is happy that I've moved on with my life, she still thinks we are going to be together again.
Do you guys understand that as well?

I appreciate your help.
Thank you!

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
1 resposta
Donay Mendonça 22 102 1.5k
Tradução:

"I am happy to know that it seems like you found your path and happiness. However I want you to know that I am well aware that our lives have crossed paths in a very random fashion. I don’t know why."

''Estou contente em saber que parece que você encontrou seu caminho e felicidade. Porém, eu quero que você saiba que eu estou ciente que nossas vidas se cruzaram de uma maneira muito aleatória. Eu não sei porque.''
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!