Tradução de "Você não segue mais os painéis..." em inglês

Poderiam me ajudar?
Preciso fazer uma pergunta para uma pessoa de uma rede social, e não sei como fazer!
Preciso perguntar por que ela não segue mais os painéis de uma determinada pessoa!
Em Português escreveria assim: Como vai, você? Está tudo bem? Estou sentindo a sua falta, não tenho visitado muito o Facebook por que estou trabalhando muito. Senti sua falta principalmente nos painéis de Polliana. Você não segue mais os painéis dela?! Não vejo você mais por lá, senti sua falta, mas vejo e acompanho sempre você e suas lindas postagens, eu adoro elas!
Beijos, minha querida e desejo que seu dia amanhã seja maravilhoso!
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário PPAULO 39185 6 32 684
How are you (going)? great/fine? I have missed you (so much), I have not been able to log onto Facebook these days, because I have been busy. [I have got my hands full at the moment.] busy as a bee at the office, yada yada yada...those reports, worksheets, yada yada yada...my boss getting on my back..yada yada...my computer gone south, and had to reinstall the Windows 7...yada yada yada, and then I had those Ubuntu classes, then Virtual Machines, yada yada....
Ah I was going to forget. I don´t have seen much of you on Facebook, am I missing your likes on Pollyana´s page and your following of her posts?
Well, I have seen much of you there, anyway, perhaps my impression...But I have seen your beautiful/nice/superb posts, awesome! I like them so much!
Cheers! my friend, I wish you a good weekend. (1)

[1] Weekend, if tomorrow is the weekend beggining. Week, if there´s the beggining of a new set of weekdays.
Could be said in other ways, like I wish you good luck tomorrow (supposed you know what she is going to do tomorrow, take an English exam, etc.)

...am I missing your likes and the following of her posts?
It´s a way of stating something that you have felt/sensed, but said in a more polite way, or suggesting that you hope some confirmation.
In fact, you are stating that she have not following Pollyana´s posts, photos, what you have...but said in a non-pushy way.