You'll never be loved till you've made - Tradução em português

Hi Guys,

Eu gostaria de saber a tradução da seguinte frase: You'll never be loved till you've made your own.
Thanks in advance.

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
4 respostas
Artful Dodger 6 14 102
Parece-me que falta algo a essa frase, provavelmente um objeto.
Contudo, o trecho pode ser inicialmente traduzido como:

You'll never be loved till you've made your own _________ =
Você jamais será amado(a) até que tenha feito seu próprio (a) ___________

Se você enviar a frase completa e o contexto, talvez eu consiga elucidar melhor a sua dúvida.

Cheers!
Hi,
Eu vi esta frase na página de uma pessoa na rede social e no final da frase tem um desenho de um coração.
PPAULO 6 47 1.1k
I am going to hazard my guess:

Perhaps the Facebooker has taken it from this lyrics/song.
http://genius.com/Imagine-dragons-im-so-sorry-lyrics/

make sth (all) your own
If you make a piece of music, etc. (all) your own, you make it famous by the way you perform it.

(Cambridge Dict.)

So, in a way, I think the guy there wanted to state something like "deixar sua marca/fazer algo que interessa/que muda etc, você mesmo." Indeed it´s a stretch from the word´s original sense, but with music...one never knows!

==============
Or maybe, as pointed out by Artful, it´s missing something. Then it could change all the meaning.
PPAULO 6 47 1.1k
And there is a comment in this site, it makes a whale of a sense!

http://genius.com/4975520/Imagine-drago ... e-your-own

“You’ll never be loved till you’ve made your own” means that you’ll never be satisfied with love till you’ve learned to love yourself for who you are.
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!