English for Hotel Staff and Guests

Ricardo F. Bernardi 6 26 454
1. Welcome to <<name of the hotel>>;
- Seja bem-vindo a(o) <<nome do hotel>>;

Ex.: Welcome to Hotel Avenida Palace.

2. Room;
- Quarto;

Ex.: I don't like this room. Do you have another one?
I want a quiet room / I want a bigger room.

3. Guest identification card;
- Cartão de identificação de hóspede / visita;

Ex.: You guest identification card is valid until February 19th, 2017. / is valid for one week.

4. Signature;
- Assinatura;

5. For your security and comfort, please carry your identification card whilst in the hotel at all times.;
- Para fins de identificação, segurança e conforto, solicitamos a apresentação deste cartão em todas as dependências do hotel;

6. Check-out time is at noon;
- As diárias vencem às 12 h;

7. The breakfast is served on the third floor from 6 to 10 am.;
- O café da manhã é servido no terceiro andar das 6 h às 10 h;

8. Please return this card with the key and TV control at the check out;
- Pedimos que este cartão seja devolvido com a chave e o controle remoto da TV no check-out;

9. You may not make noise and / or loud sounds in the hotel premises (after 10 pm, total silence is required); If guests cannot remain silent, the hotel shall be entitled to request their withdrawal, without the right to refund. (of amounts paid in advance).

- Não é permitido barulhos e/ou sons altos nas instalações do hotel (após as 22 h, é exigido o silêncio total); Caso os hóspedes não consigam se manter em silêncio, o hotel terá o direito de solicitar a sua saída, sem direito de reembolso de valores pagos antecipadamente.

You should read:
https://www.englishexperts.com.br/ingle ... gem-hotel/

MELHORE SUA PRONÚNCIA EM INGLÊS
Nesta aula, o professor Adir Ferreira, autor do livro "A Chave do Aprendizado da Língua Inglesa", nos conta como se tornou um Expert em pronúncia e dá várias dicas para você se comunicar melhor em inglês. ACESSAR AULA
1 resposta
Hey Ricardo,

I would perhaps change them a little to be slightly more readable.

5. For identification, please show this card in all hotel areas in order to assert your best security, confort and comodite;
5. For your security and comfort, please carry your identification card whilst in the hotel at all times
Comodite.. Doesn´t exist as far as I know.

8. Please turn this card back with the key and the TV control on the check out;
8. Please return this card with the key and TV control at the checkout.

9. You may not make noise and / or loud sounds in the hotel premises (after 10 pm, total silence is required); If guests cannot remain silent, the hotel shall be entitled to request their withdrawal, without the right to refund. ( of amounts paid in advance. )

Cheers!