What makes you happy?

Regras do fórum

Practice English here, messages in Portuguese are not allowed.
God, , my family... and go to the school everyday and find my friends for talk. Many thigs make me happy, this is fact.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
dudac escreveu:God, , my family... and go to the school everyday and find my friends for talk. Many thigs make me happy, this is fact.

Dudac,

If I may, I would like to see something like this, "Many things make me happy, some are; God, my family, going to school everyday and meeting my friends to talk."
Simple things makes me happy. Live the life day by day, to the fullest, paying attention to a simple gesture that has a greatest value.
Ailime,

How about this?

Simple things make me happy. Living life to the fullest, day by day, and paying attention to a simple gesture that can have a great value.
Bill,

You are great!
Thank you again!
Being with those I love makes me happy!
Mayronpicolo,

Very nice, a concise and grammatically correct sentence that tells a complete thought.
My family and my friends!
God ^^
MENSAGEM PATROCINADA Leia o e-book Aprendendo Idiomas por Conta Própria e conheça as técnicas utilizadas pelos Experts para aprender idiomas. Com ele você vai aprender a aprender inglês!

Baixar uma Amostra Grátis!
What makes me happy?
1- I guess it's the explained happiness.Like when you know why you're happy and it sounds completely logical.
2- ... and the unexplained happiness as well haha.