Correção de texto: The last time hurt myself

Avatar do usuário Lucas Queiroz 460 1 14
Hi everyone. lately I am missing, but soon I will back.

--
Inglês:

The Last time that I hurt myself I was in my house washing my motorcycle, so I cut my finger, bacause I was washing quicky, than i washed my hand with water and soap. This day I was alone in my house.

--
Português:

A última vez que me machuquei eu estava em minha casa lavando minha moto, então contei meu dedo, pois estava lavando muito rápido, então eu lavei minha mão com água e sabão. Esse dia eu estava sozinho em casa.
--

Texto foi curto e simples, obrigado pela ajuda.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário PPAULO 39175 6 32 684
The Last time I hurt myself I was at home when I was washing my motorcycle. I cut my finger, because I was in a haste and got careless. Then I washed my hand with water and soap. That day there was nobody home, I was by myself.

===========
*That day makes we get get to the past, the event is not recent.
Others volunteers certainly will improve it. I tinkered (changed) your text a bit, anyway others may bring it back to the original way, at least parts of it.
It´s not that it was wrong, just that my choosing of words was different.