Google Tradutor pronuncia corretamente?

ygorportela
Good afternoon to all.

Eu estava pensando em estudar a pronúncia pelo Google Tradutor, mas tenho dúvidas se a voz fala tudo corretamente. Alguém me tira essa dúvida?

Thank you.
Anúncio Faça uma Aula GRÁTIS de inglês com um professor de nativo e avalie se você é capaz de se comunicar com um estrangeiro. Consulte condições.

Começar agora!
1 resposta
PPAULO 6 46 1094
Yes and no.
On the yes side, Google is a search-engine of an English-speaking country, and they try to deliver!
But studying speaking/listening is another can of worms altogether, it depends on a series of factors. For example, ''get" and "out" have distinct pronounces, but when they come togheter they are voiced kinda "guéraut" (Brazilian-Portuguese diction here).
There are some "catches" in learning, that a human teacher would pass on to you, like accents and word usage
In Brazil I would suggest you get some "Speak Up" mag, their features come with a English-Portuguese glossary, and the stories are in print and voiced versions.

Let´s wait and hopefully other tips will come.
Curso English Experts Há quanto tempo você estuda inglês? Já passou por sua cabeça que você pode estar estudando de uma forma que dá pouco ou quase nenhum resultado? Que tal fazer um intensivo de inglês de 180 dias e recuperar o tempo perdido?

Clique aqui para conhecer o curso!