Como dizer "churros" em inglês

Tenho perguntado aos meus professores de inglês sobre essa palavra. Na verdade quando eles perguntam se nós temos curiosidade em relação a pronúncia ou alguma palavra desconhecida, eu sempre pergunto sobre "CHURROS", ele nunca sabem me responder!

Vocês tem alguma noção de como seria ?

Obrigado!

Anúncio Descubra seu nível de inglês em 15 minutos! - Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu inglês.

Começar agora!
10 respostas
Sra_Tradutora 6 75
Como dizem "pizza" em português? As palavras estrangeiras nem sempre são traduzidas para outras línguas, É o caso de "churro", "taco", "burrito", "enchilada", etc.
Telma Regina 9 61 593
Crullers
Or
French crullers
Or
French Crullers doughnuts

Ref. userealbutter
Sra_Tradutora 6 75
Por aqui temos churros.
Como+fazer+churros+em+casa[1].jpg
Y crullers.
20120202-donut-guide-french-cruller[1].jpg
Telma Regina 9 61 593
Sra_Tradutora, you can check it out, but it's the same dough, though.

Both take water, butter, sugar, salt, flour, eggs and vegetable oil for frying ;)
Sra_Tradutora 6 75
Telma Regina escreveu:Sra_Tradutora, you can check it out, but it's the same dough, though.

Both take water, butter, sugar, salt, flour, eggs and vegetable oil for frying ;)
Mmm, pancakes! :twisted:
pancakes-061[1].jpg
Anúncio Descubra seu nível de inglês em 15 minutos! - Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu inglês.

Começar agora!
Telma Regina 9 61 593
Sra_Tradutora, pancakes take milk, so it's not the same dough, really.

Ref. kingarthurflour
Sra_Tradutora 6 75
I guess we'll just have to agree to disagree, then. ;)
PPAULO 6 47 1.1k
Hey, you are leaving my hungry! And then thirsty! :D

I found this definition of Cruller, well, from the definition and the picture I think it different of our Brazilian "churros", but
I would eat it by any name. Ha ha ha.

Cruller (plural crullers)

(US) A donut / doughnut in the form of a twisted ring
Que tal 'Brazilian sugared dough strips filled with dulce de leche' (ou 'chocolate')?
Cambridge Dictionary
Churro
Noun [ C ]
UK /ˈtʃʊ.rəʊ/ US /ˈtʃʊ.roʊ/

A snack or breakfast food popular in Spain and Latin America, consisting of a long tube of dough (= a flour and water mixture) fried in hot fat, covered in sugar and often eaten with a hot chocolate sauce:

Dad made us churros and chocolate for breakfast.

On Cambridge Paella Company's website

What are Churros?
Churros are traditional Spanish desserts. They are made from dough pastry-predominantly choux- which is fried and dusted in cinnamon sugar. They are popular in Spain, France, the Philippines, Portugal, South America and Southwestern United States. They can be long and thin or thick, straight or twisted and knotted. They are usually eaten for breakfast dipped in champurrado (a traditional hot chocolate based beverage) or cafe con leche. (...)
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!