Correção de "diálogo em inglês - preparativos para a Copa"

Por favor, alguém poderia corrigir o diálogo entre um executivo que veio dos Estados Unidos para conhecer o museu do futebol e as obras do estádio do itaquerão e a recepcionista do hotel.

Reception clerk: Good morning sir, Can I help you?

Richard: Please, can you tell me how can I get at museu do futebol?

Reception clerk: Do you prefer to go by subway or by car?

Richard: Can I get there by subway?

Reception clerk: Yes, you can. At the street turn to the right go straight to the subway
station trianon-masp there turn to the left and, take the subway line 2 toward vila madalena station , get off at station Clinicas and walk to the Praça charles meiller that sits between Consolaçao and Higienopolis.the soccer museum stay there.

Richard: Thanks a lot.

Reception clerk: You are welcome.

No dia seguinte Richard está ansioso para ver as obras do estádio do itaquerão.
ele desce novamente até a recepção, a recepcionista pergunta:

Reception clerk: Good morning sir. Did you like the visit at Museu do futebol?

Richard: yes, I loved it. Today I want to see the works in Itaquerão where will be the opening game of the World Cup . Can you get me the directions
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49025 21 73 1137
Algumas sugestões de melhoria:

Reception clerk: Good morning sir, Can I help you?

Richard: Please, can you tell me how to get to museu do futebol?

Reception clerk: Do you prefer to go by subway or by car?

Richard: Can I get there by subway?

Reception clerk: Yes, you can. At the street turn right and go straight to the subway
station trianon-masp - there turn left and take the subway line 2 towards vila madalena station , get off at the station Clinicas and walk to the Praça charles meiller that is between Consolaçao and Higienopolis: the soccer museum is there.

Richard: Thanks a lot.

Reception clerk: You are welcome.

No dia seguinte Richard está ansioso para ver as obras do estádio do itaquerão.
ele desce novamente até a recepção, a recepcionista pergunta:

Reception clerk: Good morning sir. Did you enjoy visiting the Museu do futebol?

Richard: yes, I loved it. Today I want to see the works in Itaquerão where there will be the opening game of the World Cup . Can you give me the directions?

Boa sorte!