Correção para tatalimaa: personal presentation

Olá! Meu nome é Thaís Lima, eu tenho 29 anos de idade e sou casada. Eu moro em Brasília desde que eu nasci. Eu sou graduada em Administração de Empresas pela UnB (Universidade de Brasília). Depois da faculdade eu fui aprovada em um concurso público e, por causa disso, eu trabalho em um órgão público desde 2014 como auditora interna.

Hello! My name is Thaís Lima, I´m 29 years old and I´m married. I have been living in Brasília since I was born. I´m graduated in bussiness administration from UnB (University of Brasília). After college I was approved in a public competition and, because of that, I have been working for a public agency since 2014 as an internal audit.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49075 21 73 1138
Sugestões de correção para o texto:

Hello! My name is Thaís Lima, I'm 29 years old and I'm married. I have been living in Brasilia since I was born. I have a degree in business administration from UnB (University of Brasília). After I finished college I passed a civil service examination and, because of that, I have been working for a public agency since 2014, as an internal auditor.

Cf. Como dizer "prestar concurso público" em inglês
Cf. Como dizer "sou formado em" em inglês
Cf. Exemplo do Longman Dictionary: "Cohn has a degree in political science from the University of Chicago."

Bons estudos.
Donay Mendonça escreveu:Sugestões de correção para o texto:

Hello! My name is Thaís Lima, I'm 29 years old and I'm married. I have been living in Brasilia since I was born. I have a degree in business administration from UnB (University of Brasília). After I finished college I passed a civil service examination and, because of that, I have been working for a public agency since 2014, as an internal auditor.

Cf. Como dizer "prestar concurso público" em inglês
Cf. Como dizer "sou formado em" em inglês
Cf. Exemplo do Longman Dictionary: "Cohn has a degree in political science from the University of Chicago."

Bons estudos.