Letter - Tradução em português

Olá, eu estou precisando de ajuda com relação a correção da tradução do texto abaixo para o inglês.

"Olá! Meu nome é Janaina Quintino, tenho 25 anos, eu moro no Brazil, na cidade litorânea de Balneário Piçarras,em Santa Catarina. Eu sinto muito orgulho de morar neste estado que é considerado um dos melhores estados do Brasil para se viver. A cidade onde moro é pequena e aconchegante. Eu moro com minha mãe e meus três irmãos, nós temos um relacionamento de mútuo amor e respeito. Aqui vivemos com tranquilidade em meio a natureza.
Falando um pouco mais sobre mim, eu me considero uma pessoa otimista,madura e responsável. Em meu tempo livre eu gosto de estar com minha família, ouvir músicas e ler livros. Eu também gosto de ir ao cinema com meus amigos, andar de bicicleta pela cidade e caminhar na praia.
Eu tenho bastante experiência de trabalho com crianças e posso dizer com certeza que é muito bom desfrutar meu tempo com elas.
Atualmente eu faço trabalho voluntário em uma creche que cuida de crianças com idade entre zero e quatro anos. É muito bom perceber as diferenças de cada faixa de idade. É incrível vê-las crescendo, descobrindo as vozes familiares, aprendendo a caminhar e falar. E mais que tudo, é um sentimento muito especial saber que faço parte desta história. Além de cuidar, trocar as fraldas, dar banho e alimentar, acredito que é necessário dar carinho e atenção diferenciada a cada uma delas.
Como Au pair, gostaria de ser a pessoa que fará a diferença positiva na vida de suas crianças.
Espero ansiosamente que eu possa compartilhar um pouco de mim com as crianças, conhecer sua cultura e seu país, estudar a língua inglesa e viver uma nova experiência em minha vida.
Esta carta é só um pouco sobre mim, sobre quem sou e meus objetivos. Agradeço pelo tempo dedicado a leitura de minha carta e aguardo ansiosa seu contato.
Atenciosamente."
TRADUÇÃO:
"Hello, My name is Janaina Quintino, I'm 25 years old, I live in Brazil, in the seaside town of Balneario Piçarras in Santa Catarina. I feel very proud to live in this state who is considered one of the best states to live in Brazil. The city where I live is small and cozy. I live with my mother and my three brothers, we have a relationship of mutual love and respect. Here we live in peace in the midst of nature.
Speaking a little more about me, I believe a person optimistic,mature and responsible. In my time free I taste with my family, hear music and read books. I also like to go to the cinema with my friends, cycling by city and walk on the beach.
I have enough experience of working with children and I can say with certainty that is very good enjoy my time with them. Currently I voluntary work in a day care who takes care of children with age between zero and four years old. It is very good realize the differences in each age group. It is incredible see theirs grow up, discovering the voices relatives, learning to walk and talking about. AND more than anything, is a feeling very particular know that I share this history.In addition to care, changing diapers, bathing and food, I believe it is necessary to give affection and differentiated attention to each of them.
As Au pairs, I would like to be the person who will make a positive difference in the life of their children. I fervently hope that I can share a little bit of me with children, know their culture and their country, to study the English and live a new experience in my life. This charter is only a little about me, who I and my objectives. I thank for the time dedicated to read my letter and I am anxious its contact.
Best Regards."

Anúncio Você tem medo de falar inglês? - Se você já estudou inglês mas ainda se sente inseguro(a) saiba que o primeiro passo é se expor ao idioma. Converse grátis por 15 minutos com um professor de inglês nativo, você vai se surpreender o quanto isso pode fazer a diferença.

Começar agora!
6 respostas
Marcio_Farias 1 23 214
Just a having a stab at one of your letter's single paragraph, at least.
I believe a person optimistic,mature and responsible. In my time free I taste with my family, hear music and read books. I also like to go to the cinema with my friends, cycling by city and walk on the beach.
I believe in an optimistically mature and responsible person. I enjoy staying with my family, listening to music and reading books in my spare time. I also enjoy going to the movies with my ... cycling around town and walking on the...
Marcio_Farias 1 23 214
The preamble of my previous post should have read, "Just having a stab at one of your letter's single paragraphs..."
Thomas 7 60 288
Hello,

My name is Janaina Quintino. I'm 25 years old and reside in the seaside town of Balneario Piçarras, state of Santa Catarina, Brazil. I feel very proud to live in what is considered one of the best states in Brazil for living. Balneario Piçarras is small and cozy. I live with my mother and my three brothers in a relationship of mutual love and respect, in peace in the midst of nature.

I believe I am optimistic, mature, and responsible. In my free time free, I like to be with my family, listen to music, and read books. I also like to go to the cinema with my friends, ride a bike around the city, and walk along the beach.

I have lots of experience working with children, and I enjoy my time with them. Currently, I volunteer at a day care facility where we take care of children from birth to four years old. It is very nice to observe the differences within each age group. And it is incredible to watch the children grow up, recognizing the voices of their family members, and learning to walk and talk. More than anything, it is a very special feeling to know that I am a part of their life stories. In addition to caring for them, changing their diapers, bathing and feeding them, I believe it is necessary to give them affection and individual attention.

As an au pair, I would like to be the person who will make a positive difference in the lives of your children. I fervently hope that I can share a little bit of myself with them, learn about their culture and country, study the English language, and live a new experience in my life.

This letter only tells a little about me, who I am and what my objectives are. I thank you for the time dedicated to reading it. I am looking forward to hearing from you.

Best regards,

Janina

Se não fuma, se não bebe, se já fez um curso de primeiros auxilios....não acha que os pais vão querer saber?

I do not smoke.
I do not drink.
I have completed a first aid course.
Flavia.lm 1 10 95
Thomas,

Firsta-aid course: curso de primeiros-socorros
Ok, obrigado pelas dicas
Anúncio Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu nível de inglês. Perder o medo de se comunicar é o primeiro passo para a fluência. Cadastre-se na Cambly e experimente o método sem compromisso.

Iniciar Conversação
Thomas 7 60 288
Portunhol novamente? Thanks, Flavia. Or should I say "Gracias"?
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!