Como dizer "ter parecido mal educado(a)" em inglês

Gente como eu faço para pedir desculpas a uma pessoa em inglês por não ter respondido a mensagem direito.

Eu queria falar tipo assim: me desculpa se pareceu que eu sou uma pessoa mal educada mas é porque naquele momento não deu para falar direito com você.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário gabrielock 895 1 15
Sorry If when I answerd you I sounded (a little bit/quiet) rude, it was just that I couldn't talk to you properly/polepitely (corretamente/educado)
Vamos ver mais sugestões. cheers!
Avatar do usuário edrob518 3160 6 71
Sugestao:

Ex: Sorry if I came across as a rude/ impolite/ disrepectful, at that moment I couldnt talk to you properly.
Avatar do usuário PPAULO 44375 6 33 782
Eu queria falar tipo assim: me desculpa se pareceu que eu sou uma pessoa mal educada mas é porque naquele momento não deu para falar direito com você.[/i]

Please, forgive me for seeming rude/a bit harsh, at the time I got a bit sidetracked and couldn´t talk much.

Sorry for seeming rude/a bit harsh, at the time I got a bit sidetracked and I had to be terse/fast etc.

Sorry I didn´t mean to be rude or something, at the time I had other things keeping me sidetracked, so I had to be terse/fast etc.

==============
I assumed you were referring to a voice message, or something like that. In fact, it serves to, for example, when your telephone is on conference mode, or you had to asnwer two calls (on a landline phone).
It could be also used to text message, I think. Let´s wait some tinkering by native speakers or advanced learners.