Correção de texto "Allen Telescope Array"

Esse é o meu primeiro post, tenho q continuar o texto a partir "... " senti muita dificuldade, o assunto não colaborou em nada tbm...

Allen Telescope Array starts search for E.T. 41. Radio telescope array will seek out new life and new civilizations. It’s smaller than originally hoped for,but with 42 radio antennas, the Allen Telescope Array, or ATA, is the most advanced structure ever built to look for signs of extraterrestrial intelligence. Following technical delays and cost overruns that left it well short of its planned size, the array …
Minha continuação
will increase chances of discovery new civilizations in and in spite of costs if they find extraterrestrial life it will change the way the people face extraterrestrial surveys.

Ok, concordo tenho que praticar muito! Conto com a ajuda de vcs = )

Desde já, muito obrigado
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Agash,

Algumas sugestões de melhoria:

Allen Telescope Array starts searching for E.T. 41. Radio telescope array will seek out new life and new civilizations. It’s smaller than originally hoped for, but with 42 radio antennas, the Allen Telescope Array, or ATA, is the most advanced structure ever built to look for signs of extraterrestrial intelligence. Following technical delays and cost overruns that left it well short of its planned size, the array …

will increase the chances of discovering new civilizations and, in spite of the costs, if they find extraterrestrial life it will definitely change the way people see extraterrestrial research.

Bem-vindo ao fórum!
Estou realmente impressionado com o fórum,era exatamente o q eu estava procurando nota 100000000!

Quanto a minha frase, vou "estudar" quando uso the quando uso of, sempre me confundo...
Muito obrigado MESMO donay mendonça!